// چهار شنبه, ۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۲

تریلر جدید گیم پلی بازی Dragon Ball FighterZ منتشر شد

کمپانی ‌Bandai Namco با انتشار یک تریلر گیم پلی جدید از بازی Dragon Ball FighterZ، کامبو‌های کاراکتر Tien را نشان می‌دهد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) از پروژه مبارزه‌ای خود یعنی بازی Dragon Ball FighterZ که در استودیو آرک سیستم ورکز (Arc System Works) در حال توسعه است، ویدیوی جدیدی منتشر کرد که گیم‌پلی بازی را نشان می‌دهد.

هل‌پاکتس (Hellpockets)، از گزارشگران ورزش‌های الکترونیک (eSport)، در این ویدیو حضور پیدا کرد و حرکات کاراکتر Tien را جز به جز توضیح داد که در آن به ضرباتی زنجیره‌ای که به حرکت سوپر ختم می‌شود، اشاره کرد. همچنین در ویدیو، وی در اظهارات خود بیان کرد که بازی به آخرین مراحل توسعه خود نزدیک شده است و چیزی که در ویدیو می‌بینیم به محصول نهایی نزدیک است.

در مطالب دیگر مربوط به بازی Dragon BallZ، می‌توانید تریلر معرفی Super Saiyan Blue Goku، مطلب معرفی کاراکتر Beerus به همراه دو شخصیت دیگر، تریلر معرفی کاراکتر‌های گوتنکس، گوهان و کید بو و تریلر معرفی آن را که در جریان نمایشگاه E3 2017 منتشر شد، تماشا یا مطالعه کنید.

بازی Dragon Ball FighterZ در تاریخ ۶ بهمن‌ماه (۲۶ ژانویه ۲۰۱۸) برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی در ریجن آمریکای شمالی و اروپا منتشر می‌شود. در این میان، سیزن پس این بازی نیز معرفی شده که از وعده سازندگان برای اضافه کردن ۶ کاراکتر دیگر خبر می‌دهد. در مورد مزایای پیش‌خرید این بازی می‌توان به دسترس زودهنگام کاربران به دو کاراکتر Super Saiyan Blue Goku و Super Saiyan Blue Vegeta اشاره کرد.

در ادامه می‌توانید تریلر گیم پلی بازی Dragon Ball FighterZ با کاراکتر Tien را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی مبارزه ای با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده