نویسنده: عارف حسین پور
// چهار شنبه, ۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸

آپدیت جدید GTA Online با بارش برف بیشتر و یک اتومبیل جذاب همراه است

جدیدترین آپدیت بازی Grand Theft Auto Online سرمای زمستان را در لوس سانتوس افزایش می‌دهد و محتواهای تازه‌ای به بازی اضافه می‌کند.

کمپانی راکستار گیمز اطلاعات جدیدی درباره بازی Grand Theft Auto Online منتشر کرد. تازه‌ترین بروزرسانی این بازی که هم‌اکنون برای تمام پلتفرم‌ها در دسترس است، ویژگی‌هایی مثل بارش برف وسیع‌تر و چند محتوای جدید را به بازی اضافه می‌کند. طبق اعلام راکستار، علاوه بر بارش ادامه‌دار برف در لوس سانتوس، آپدیت جدید GTA Online یک اتومبیل جذاب به نام Overflod Autrarch را در اختیار بازیکن‌ها می‌گذارد که سازندگان بازی آن را بهتر از هر ماشین مسابقه‌ای دیگری در GTA Online توصیف کرده‌اند. این اتومبیل را می‌توانید از طریق فروشگاه آنلاین Legendary Motorsport خریداری کنید.

علاوه بر این، آپدیت اخیر بازی یک حالت رقابتی جدید به نام Slashers را معرفی می‌کند. در این حالت بازیکن‌ها به دو گروه تقسیم می‌شوند و می‌بایست در تاریکی با هم رقابت کنند. یک گروه که Slashers نامیده می‌شوند مجهز به شاتگان و ساتور هستند و گروه دیگر به نام Hunted از عینک حرارتی و چراغ‌قوه استفاده می‌کنند. با گذشت هر دقیقه از بازی جای دو تیم با هم عوض می‌شود و بازی تا زمانی ادامه پیدا می‌کند که تمام اعضای یک تیم کشته شوند. راکستار اعلام کرده که تا تاریخ ۸ ژانویه (۱۸ دی‌ماه) بازیکنانی که در حالت Slashers شرکت می‌کنند پول و امتیاز تجربه (RP) دوبرابر بدست خواهند آورد.

حدود یک هفته پیش بود که بروزرسانی جدید GTA Online عرضه شد و محتواهایی مربوط به کریسمس و سال نوی میلادی را در اختیار بازیکن‌ها گذاشت. در این آپدیت شاهد حالت Festive Surprise هستیم که به وسیله آن می‌توان ظاهر شخصیت‌های بازی را با لباس‌های عجیب و غریب تغییر داد. البته گفته می‌شود که این حالت فقط تا تاریخ ۵ ژانویه (۱۵ دی‌ماه) فعال خواهد بود. همچنین چند حالت مسابقه و یک اتومبیل جدید هم با این بروزرسانی به بازی اضافه شدند. علاوه بر این چند روز پیش راکستار بزرگترین آپدیت GTA Online تا به امروز یعنی The Doomsday Heist را منتشر کرد. این آپدیت داستان چهار شخصیت جدید را بازگو می‌کند که برای نجات سن اندریاس با هم متحد شده‌اند.

GTA Online که روی رایانه‌های شخصی، پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و کنسول‌های نسل قبلی در دسترس است، در واقع بخش چندنفره بازی Grand Theft Auto V است که بازیکن‌ها را در ایالت ساختگی سن اندریاس (واقع در جنوب کالیفرنیا) به رقابت در حالت‌های مختلف و یا همکاری برای انجام ماموریت‌های مشخص وامی‌دارد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده