نویسنده: حسین سلیمی
// سه شنبه, ۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱

ثبت‌ نام نسخه بتا بازی The Crew 2 شروع شد

ثبت نام برای شرکت در نسخه بتای بازی The Crew 2 آغاز شده. امکان ثبت‌نام در حال حاضر روی وب‌سایت رسمی این بازی در دسترس است.

اگر از هواداران بازی ریسینگ جهان‌باز شرکت یوبی سافت یعنی The Crew هستید، ثبت‌نام برای نسخه بتای بازی The Crew 2 آغاز شده است. طبق آخرین خبرهای به دست آمده از دنیای بازی، شما هم‌اکنون می‌توانید برای بتا The Crew 2 روی پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی ثبت‌نام کنید. ثبت‌نام در نسخه بتای بازی The Crew 2 از آنچه که تصور می‌کنید آسان‌تر است؛ البته لازم به ذکر است برای ثبت‌نام در بتا بازی به یک اکانت Ubisoft نیاز خواهید داشت.

اولین بار از بازی The Crew 2 در نمایشگاه E3 2017 و کنفرانس خبری یوبی‌سافت، رونمایی شد. این بازی در ابتدا قرار بود در تاریخ ۲۳ اسفند سال جاری (۱۴ مارس ۲۰۱۸) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شود، اما همراه چند بازی دیگر این شرکت تاخیر خورد و هنوز تاریخ عرضه جدیدی برای این بازی اعلام نشده است. بازی The Crew 2 شما را به ایالات متحده‌ی آمریکا می‌برد و شما می‌توانید از ماشین‌ها، موتورها، هواپیماها و قایق‌های مختلفی که در اختیارتان گذشته می‌شود، استفاده کنید. بازی مذکور بسیار شبیه سایر بازی‌های ساخته‌شده توسط کمپانی Ubisoft مثل بازی‌های The Division و Steep است و شما می‌توانید با سایر بازیکنان واقعی حاضر در دنیایی بزرگ ارتباط برقرار کنید و از همراهی آن‌ها برای مشارکت در فعالیت‌های مختلف بهره ببرید.

تا ماه می، نسخه اول این بازی توانسته بود ۱۲ میلیون بازیکن جذب کند. جالب خواهد بود که ببینیم شرکت سازنده برای بهبود بازی در نسخه دوم آن چه مواردی را در بازی اعمال می‌کند. بازی The Crew 2 سال آینده برای کامپیوتر، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود. همچنین شما برای ثبت‌‌نام در بتای بازی The Crew 2 می‌توانید از این لینک اقدام کنید.

 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده