// چهار شنبه, ۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Crazy Gods: Strategy RPG

بازی موبایل Crazy Gods: Strategy Gods اثری فانتزی و نقش آفرینی است که مخاطبان بازی‌های موبایل را در دنیایی جالب و شگفت‌انگیز قرار می‌دهد.

در معرفی بازی موبایل امروز، به سراغ اثری جالب و شرقی خواهیم رفت. بازی‌ای که دارای شخصیت‌های محبوبی نظیر گوان‌یو یا لی موبای است که اگر سری Dynasty Warriors یا انیمه سریالی افسانه سه برادر را دیده باشید، حتما این شخصیت‌ها را به خوبی می‌شناسید. بازی اندروید و آیفون Crazy Gods: Strategy RPG ماجرای خدایان سه امپراطوری را روایت می‌کند. جایی که خدای دنیای زیرین با خدای زمین و خدای آسمان در حال انجام یک بازی کارتی است و در ادامه شاهد این هستیم که خدای جهان زیرین شکست خورده و این شکست، خشم وی را به دنبال دارد. کار به جایی می‌کشد که خدای جهان زیرین تمامی لشگریان خود را فراخوانده و قصد دارد سرزمین دو خدای دیگر را نابود کند. حال شما در نقش یک مبارز تازه‌کار، باید در جریان مراحل مختلف با فرمانده‌هایی متفاوت مبارزه کرده و آن‌ها را شکست دهید.

سیستم مبارزات بازی به نحوی است که به صورت خودکار تمامی مبارزات انجام می‌شوند

از نظر گیم‌پلی و روند بازی کردن، با یک اثر نقش آفرینی نوبتی روبه‌رو هستیم. در ابتدا چند مبارزه پیش فرض انجام می‌دهید که حکم حالت تمرینی را دارد و در ادامه اولین شخصیت تیم خود را دریافت می‌کنید. نکته‌ی خوب بازی موبایل Crazy Gods: Strategy RPG، بخش تمرینی آن است که تا حدی طولانی است ولی گوشه به گوشه بازی را برای شما شرح می‌دهد و اگر با دقت به آن‌ها نگاه کنید، به خوبی با حال و هوای بازی آشنا خواهید شد. همچنین مورد دیگری که این اثر را از سایر بازی‌های نقش آفرینی نوبتی جدا می‌کند، تعداد نفراتی است که در تیم‌تان قرار دارند. در اکثر بازی‌ها، شاهد یک تیم سه یا نهایت چهارنفره هستیم ولی در اینجا یک تیم هفت نفره برای شما در نظر گرفته شده است. البته در همان ابتدا هر هفت نفر برای شما در دسترس نیست و تنها با سه نفر می‌توانید بازی کنید. اما با پیشروی در خط داستانی و بالا بردن سطح، سایر اسلات‌های مربوط به نفرات اضافه در تیم شما نیز باز می‌شود تا بتوانید یک تیم قوی‌تر را تشکیل داده و مبارزات هیجان انگیزتری را تجربه کنید. البته هرچقدر که نفرات تیم شما بیشتر می‌شود، به نفرات تیم حریف نیز افزوده خواهد شد. نکته‌ی دیگری که در بازی اندروید و آیفون Crazy Gods: Strategy RPG شاهد آن هستیم، این است که برای حمله کردن به تیم حریف نیازی نیست کار خاصی انجام دهید. به عبارتی در بازی‌های نوبتی معمولا می‌توانید بین ضربات و قابلیت‌هایی که دارید سوییچ کرده و با توجه MP خود، از قابلیت‌هایی که دارید استفاده کنید.

اما در اینجا قضیه متفاوت است و همه موارد به صورت خودکار طراحی شده‌اند. از این‌رو اگر در انجام بازی‌های نوبتی تازه‌وارد هستید، Crazy Gods: Strategy RPG می‌تواند بهترین گزینه برای یادگیری شما باشد. پس انجام هر مرحله، یک سری آیتم خاص دریافت خواهید کرد که از طریق آن‌ها، می‌توانید شخصیت‌های بیشتری را خریداری کنید. حال شخصیت‌های دنیای بازی موبایل Crazy Gods: Strategy RPG نیز هرکدام از ارزش‌های متفاوتی برخوردار هستند. هرچقدر ارزش کارت شما بیشتر باشد، قدرت و نحوه آسیب رساندن‌اش به دشمنان نیز خفن‌تر خواهد بود. از طرفی به واسطه‌ی سیستم لول‌آپ بازی نیز می‌توانید تمامی شخصیت‌های تیم خود را شخصی سازی کرده و آن‌ها را ارتقا دهید. اگر حوصله‌ی شخصی سازی و انتخاب آیتم مناسب برای هر شخصیت را ندارید، بهترین گزینه این است که با ورود به بخش Party، حالت خودکار انتخاب آیتم هر شخصیت را انتخاب کرده و با فشردن Enhance، آن‌ها را ارتقا دهید. در انتها بازی اندرود و آیفون Crazy Gods: Strategy RPG از نظر داستانی، به شکلی طراحی شده که اصلا نباید آن را جدی گرفت و صرفا قصد دارد به واسطه چپتر‌های مختلف و گیم‌پلی متفاوتی که دارد، تجربه‌ای جدید را در اختیار مخاطبان بازی‌های موبایل قرار بدهد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Crazy Gods: Strategy Gods


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده