// سه شنبه, ۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۱

کارگردان Breath of the Wild دلیل کمبود سیاه چال در بازی را اعلام کرد

هیدمارو فوجیبایاشی، کارگردان بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild، در جدیدترین گفت‌وگوی خود از دلیل کمبود سیاه‌چال‌ها در بازی سخن گفته است.

یکی از نکات جالب بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild که شاهد آن بودیم، جایگزین شدن Shrineها به جای سیاه‌چال‌ها (Dungeon) بود. در نسخه‌های پیشین مجموعه The Legend of Zelda، سیاه‌چال‌ها یکی از اصلی‌ترین موارد بازی بودند و در هر نسخه شاهد تعداد بالایی از آن‌ها بودیم. اما در نسخه Breath of the Wild سیاه‌چال‌ها به چهار Divine Beasts بازی ختم شد و شاهد Shrineهای متعددی بودیم که جایگزین سیاه‌چال‌ها شده بودند.

در این میان، عده‌ای از کاربران از این روند خوش‌شان آمد و عده‌ای دیگر، این مورد را دوست نداشتند و از طرفی نینتندو هم دلیل این کار را توضیح نداده بود. حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده، هیدمارو فوجیبایاشی، کارگردان بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild، در جدیدترین گفت‌وگوی خود دلیل جایگزین شدن این دو مورد را توضیح داده است.

وی در صحبت‌های خود اعلام کرد که به خاطر وسعت بسیار زیاد دنیای بازی، تیم سازنده تصمیم گرفت از Shrineها برای گسترش تجربیات بازیکنان استفاده کند و بیش از صد Shrine را در بازی قرار داد. همچنین در ادامه آن‌ها به این نتیجه رسیدند که وجود Shrineها شاید برای بازیکنان کافی نباشد و از این‌رو شاهد اضافه شدن چهار سیاه چال Divine Beasts بودیم. البته این چهار Divine Beasts را نمی‌توان یک سیاه‌چال کامل دانست و بیشتر شبیه سیاه‌چال‌های کوچکی هستند که در طول بازی آن‌ها را فتح می‌کنید.

در آخر نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا با تغییرات اعمال‌شده روی بازی و جایگزین شدن Shrineها به جای سیاه‌چال‌ها موافق هستید؟


منبع Destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده