نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

علاقه سارا پلسن به بازی در نقش چیتا در فیلم Wonder Woman 2

سارا پلسن از علاقه خود به بازی در نقش شخصیت شرور و منفی چیتا در فیلم Wonder Woman 2 خبر داد.

در حاشیه نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال، کمپانی برادران وارنر ساخت فیلم زن شگفت‌انگیز ۲ (Wonder Woman 2) را رسما تایید و اعلام کرد. با این حال، اطلاعات بسیار کمی از این فیلم در دسترس است و تنها می‌دانیم که پتی جنکینز برای کارگردانی و گل گدوت برای نقش آفرینی دوباره در نقش زن شگفت‌ انگیز، در دنباله فیلم Wonder Woman باز خواهند گشت. همچنین جنکینز، جف جانز و دیوید کالاهام کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده خواهند داشت. با وجود اینکه اطلاعات چندانی از داستان و اتفاقات این فیلم در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود که اتفاقات فیلم Wonder Woman 2 در دهه ۸۰ میلادی جریان داشته باشد. طبق اطلاعات تایید نشده از داستان این فیلم، دایانا در آخرین روزهای جنگ سرد به شوروی فرستاده می‌شود تا با نیروهای این کشور مقابله کند.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سارا پلسن، بازیگر سریال American Horror Story (داستان ترسناک آمریکایی)، به حضور در فیلم Wonder Woman 2 ابراز علاقه کرده است. اخیرا یکی از طرفداران دنیای کامیک و دی‌سی، بازیگرانی را که دوست دارد نقش شخصیت شرور و منفی چیتا را در این فیلم بازی کند، با انتشار توییتی در توییتر شخصی معرفی کرده است. یکی از این بازیگران، سارا پلسن بود و او نیز به این توییت واکنش نشان داده و این بازیگر ۴۳ ساله ابراز علاقه کرده است که نقش این شخصیت را در فیلم Wonder Woman 2 بازی کند. با این حال، هنوز حضور یا عدم حضور شخصیت چیتا در دنباله فیلم Wonder Woman مشخص نیست، اما این شخصیت می‌تواند یکی از گزینه‌های دی‌سی برای شخصیت شرور و منفی این قسمت این فیلم باشد.

Wonder Woman

در سال ۱۹۴۳، شخصیت چیتا برای اولین‌بار در کامیک Wonder Woman #6 توسط ویلیام مولتن مارستون، خالق زن شگفت‌انگیز، معرفی شد. این شخصیت، یکی از دشمنان اصلی شخصیت زن شگفت‌انگیز در دنیای کامیک بوده است، اما تا به امروز شاهد چهار نسخه متفاوت از این شخصیت در دنیای کامیک بوده‌ایم. پریسیلا ریچ (چیتای عصر طلا و نقره)، دبورا دومن (چیتای عصر برنز)، باربارا آن مینروا (چیتای کنونی) و سباستین بالستروس (نسخه مرد این شخصیت که برای مدت کوتاهی از سال ۲۰۰۱ به‌عنوان چیتا حضور داشت)، چهار نسخه شخصیت چیتا در دنیای کامیک دی سی هستند که تا به امروز معرفی شده‌اند.

فیلم Wonder Woman 2 قرار است در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۰ آبان ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما برود. پیش از این، این فیلم برای اکران در تاریخ ۱۹ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۸ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده بود؛ اما شهریور امسال، کمپانی والت دیزنی اعلام کرد که فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود ۹) با هفت ماه تاخیر قرار است در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) اکران شود و کمپانی برادران وارنر تصمیم به تغییر تاریخ اکران این فیلم مورد انتظار گرفت.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده