نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰

جزئیات قیمت خانه در غرب تهران

سعادت‌آباد یکی از مناطق محبوب و پرطرفدار برای سرمایه‌گذاران و مرفه‌نشینان است.

خرید آپارتمان در سعادت‌آباد رونق بسیار دارد چرا که جوان بودنش که همچنان به آن امکان ترقی می‌دهد، وجود اتوبان‌های مختلف در اطراف آن، غیرفرسوده بودن بافتش، کوچه‌ها و خیابان‌های عریض و وجود آپارتمان‌ها و ویلاهای لوکس و داشتن آب و هوایی نسبتاً بهتر از مناطق دیگر شهر تهران باعث شده تقاضا برای سکونت و ساخت و ساز در این منطقه فراوان باشد. بیست و اندی سال پیش در این منطقه آپارتمان ۱۰۰ متری به قیمت سه میلیون و چهارمیلیون تومان خرید و فروش می‌شد اما امروز قیمت هر متر آپارتمان از ۱۰ میلیون شروع و تا بیست میلیون تومان می‌رسد و برای کسانی که به این منطقه علاقه دارند، خرید خانه در سعادت‌آباد به آرزویی دور تبدیل شده است.

منطقه‌ای لوکس که زمانی روستا بود

محله‌ای که بافت روستایی داشت و جدا از شهر تهران بود و در آن کشت و زرع می‌کردند و میوه پرورش می‌دادند، کم‌کم بعد از چنددهه جزئی از بافت شهر شد و کسانی که آینده‌نگر بودند یا برایشان چندان مهم نبود در یک محله اصیل و کامل سکونت کنند با سرمایه‌گذاری و خرید خانه در سعادت آباد تبدیل به ملاکان بزرگ شهر شدند و بر ثروت خود افزودند. گسترش سعادت آباد پس از انقلاب و پایان جنگ آغاز شد و از بلوار اصلی آن به اطراف سرایت کرد. میدان اصلی منطقه یعنی میدان کاج که به دلیل وجود کاج‌های فراوانش به این نام مشهور شده بود، حالا به میدان شهید حسن تهرانی‌مقدم تغییر نام داده، مراکز خرید و تفریح، رستوران‌ها و کافه‌های بسیاری در این منطقه شکل گرفته‌اند و پارک پرواز، مجموعه ورزشی و تجاری اریکه ایرانیان، بوستان سنگی، پارک دشت بهشت، ، پارک دلاوران، پارک فرهنگ و پارک آبشار مکان‌های تفریحی این منطقه را شکل می‌دهند. البته سعادت آباد هم مثل خیلی از محلات محبوب روی گسل زلزله قرار دارد و ساختمان‌هایی که در آن ساخته می‌شود باید در مقابل زلزله ایمن باشند.

در جدول زیر که از بررسی آگهی‌های سایت دیوار به دست آمده، نرخ خرید آپارتمان در سعادت‌آباد را می‌بینید که بسته به اینکه بنا در کدام محله و خیابان واقع شده باشد، متفاوت است.

متراژ

پایین‌ترین قیمت آگهی شده

بالاترین قیمت آگهی شده

۵۰ متری

۳۰۰  میلیون تومان

۷۰۰ میلیون تومان

۷۰ متری

۳۵۵ میلیون تومان

یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان

۹۰ متری

۶۰۰ میلیون تومان

یک میلیارد و ۸۰ میلیون تومان

۱۱۰ متری

۷۳۰ میلیون تومان

یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان

۱۳۰ متری

۷۴۰ میلیون تومان

یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان

۱۵۰ متری

۹۸۰ میلیون تومان

 دو میلیارد و ۱۷۵ میلیون تومان

 

جالب است بدانید در این آگهی‌ها هرچقدر به متراژ خانه‌ها اضافه می‌شود، تعداد آگهی‌های خرید آپارتمان در سعادت‌آباد بیشتر است که این نشان از رونق عرضه و تقاضای خانه و آپارتمان با متراژ بالا در این منطقه دارد و هرچه متراژ پایین‌تر می‌آید از تعداد متقاضیان فروش کم می‌شود.

برای خرید خانه در سعادت‌آباد نباید دنبال بناهای قدیمی بود، در این منطقه بنایی با عمر بالای ۱۵ سال پیدا نمی‌کنید. بلوار ۲۴ متری در این منطقه از جمله گران‌ترین جاهای آن و یکی از گران‌ترین خیابان‌های کشور است و می‌توان در آن خانه‌هایی پیدا کرد که قیمتشان چندبرابر دیگر خیابان‎هاست.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده