// دوشنبه, ۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۱

ابراز علاقه تامی ویزو به حضور در فیلمی از دی سی یا مارول

تامی ویزو که در پی موفقیت فیلم هنرمند فاجعه (Disaster Artist) به کارگردانی جیمز فرانکو به شهرت قابل توجهی دست یافته از علاقه‌ی خود به حضور در آثار مارول و دی سی خبر داد.

فیلم اتاق (The Room) در سال ۲۰۰۳ نه تنها هیچ دستاوردی برای تامی ویزو نداشت بلکه در آن زمان اثر وی به عنوان بدترین فیلم ساخته شده معرفی شد و خود او نیز در میان هنرمندانی هم رده با اد وود به عنوان یکی از بدترین فیلمسازان تاریخ سینما نام گرفت. اما انگار موفقیت فوق العاده‌ی فیلم هنرمند فاجعه (Disaster Artist) به کارگردانی جیمز فرانکو، تامی را به چنان شهرتی رسانده که محال بود او بتواند در تمام دوران فعالیت هنری خود به آن حتی نزدیک هم شود. او حالا پس از گذشت سال‌ها از نمایش اتاق، در چنان شهرتی غوطه‌ور شده که همواره برای دستیابی به آن در حال تلاش بود ولی نتیجه‌ای جز شکست برای وی در بر نداشت.

ویزو با تکیه بر همین شهرت و توجه رسانه‌ها، در اظهار نظر جدید خود در توییتر اشاره کرده که دوست دارد در فیلم‌های یکی از استودیوهای دی سی (DC) یا مارول (Marvel) بازی کند. او همچنین در پاسخ به سوال یکی از طرفدارانش که پرسیده بود برای ایفای نقش در فیلم‌های ابرقهرمانی، دی سی را ترجیح می‌دهد یا مارول گفت هر کدام از آنها که زودتر من را استخدام کند!

Tommy Wiseau

حقیقت این است که هیاهوی فیلم هنرمند فاجعه دیر یا زود خواهد خوابید و به تبع آن، توجه رسانه‌ها نیز از ویزو برداشته خواهد شد. بنابراین با محبوبیت بالای فیلم‌های ابرقهرمانی و توجه به این نکته که بازیگران این قبیل آثار همیشه مورد توجه رسانه‌ها قرار دارند، شاید طبیعی باشد که ویزو بخواهد تا دیر نشده موفقیت خود را تثبیت کرده و برای ماندگاری از فرمولی که پیش از این نیز جواب داده استفاده کند.

از طرفی هیچکس انتظار این را ندارد که تامی ویزو را به عنوان ابرقهرمانی جدید بر پرده‌ی سینماها ببیند ولی شاید برای مارول و دی سی نیز بد نباشد که از او در آثار خود، حتی در نقش کوچکی هم که شده بهره ببرند. چرا که بستن قرارداد با وی نیز نیازمند پول زیادی نخواهد بود و اگر این اتفاق رقم بخورد، در کنار رسیدن ویزو به آرزویش، شاهد چند صحنه‌ی کمدی هم در فیلم خواهیم بود.

فیلم هنرمند فاجعه که به روایت تلاش‌های تامی ویزو برای ساخت فیلم اتاق می‌پردازد، پس از نمایش در سینماها با واکنش بسیار خوب تماشاگران و منتقدان همراه شده و جیمز فرانکو نیز به واسطه‌ی بازی در نقش ویزو، نامزد دریافت جوایزی نظیر گلدن گلوب، انجمن بازیگران سینما و حلقه‌ی منتقدان لندن و لس آنجلس شد و به احتمال فراوان، در آینده‌ای نزدیک شاهد نامزدی وی در جوایز اسکار نیز خواهیم بود.

Tommy Wiseau

فیلم The Room که لقب همشهری کین فیلم‌های بد را در اختیار دارد علیرغم بودجه‌ی ۶ میلیون دلاری‌اش که تمام آن را خود تامی ویزو تامین کرده بود، پس از نمایش در سال ۲۰۰۳ به فروش بسیار ناچیزی دست یافت. با این وجود این اثر در روز دهم ژانویه ۲۰۱۸ (۲۰ دی ۱۳۹۶) در نزدیک به ۶۰۰ سینما در سراسر ایالت متحده به صورت نمایش تک سانسه و یک روزه روی پرده خواهد رفت. اتاق از جمله فیلم‌هایی است که در ادامه به اثری کالت تبدیل شده و میزان فروش دی وی دی‌های آن نیز با افزایش چشمگیری روبرو شد. اما در واقع این جیمز فرانکو بود که ویزو را در چنین سطح وسیعی به علاقه‌مندان به سینما معرفی کرد و ویزو نیز در صورت موفقیت‌های احتمالی‌اش، هرگز نقش فرانکو را در دستیابی به آنها فراموش نخواهد کرد.


منبع ScreenRant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده