نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱

تصویر جدیدی از فیلم Bumblebee منتشر شد

تصویر جدیدی از فیلم Bumblebee منتشر شده است که در آن هیلی استاینفلد در کنار یک فولکس واگن بیتل زرد رنگ دیده می‌شود.

پس از عملکرد بسیار ضعیف فیلم Transformers: The Last Knight (تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه) در تابستان امسال، واضح است که بسیاری از طرفداران مجموعه تبدیل شوندگان (Transformers) از آینده این مجموعه بسیار ناامید هستند. با این حال، آن‌ها امیدوار هستند که فیلم بامبل بی (Bumblebee) که اولین فیلم فرعی و مستقل این مجموعه است، بتواند با حضور بازیگرانی چون هیلی استاینفلد و جان سینا، عملکرد بسیار بهتری را نسبت به فیلم‌های اخیر این مجموعه داشته باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از این فیلم مورد انتظار کریسمس سال آینده منتشر شده است که در این تصویر، شخصیت هیلی استاینفلد در کنار یک فولکس واگن بیتل زرد رنگ قدیمی که بامبل بی است، دیده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Bumblebee Movie

تراویس نایت، کارگردان انیمیشن Kubo and the Two Strings (کوبو و دو تار)، کارگردانی فیلم Bumblebee را بر عهده داشته است. او به مجله امپایر در مورد این فیلم گفت:

من واقعا می‌خواستم که در این مجموعه بزرگ و بسیار گسترده حضور داشته باشم و روی یک پروژه در این مجموعه تمرکز و روی آن کار کنم. من می‌خواستم و سعی کردم همه چیزهایی را که در لایکا انجام دادم مثل جستجو برای یک ترکیب هنری از تاریکی و روشنایی، شوخ‌طبعی و احساسات، دشواری و اشتیاق، به مجموعه Transformers بیاورم. در هسته فیلم یک داستان عاشقانه زیبا بین دو روح شکسته وجود دارد که همدیگر را پیدا می‌کنند و یکدیگر را التیام می‌بخشند. من با فیلم عاشقانه Amblin، فیلم قدیمی اسپیلبرگ بزرگ شدم و ما تلاش کردیم که تا اینگونه احساسات را با یک داستان غنی و برخی از عناصر جنون‌آمیز علمی-تخیلی، تحریک کنیم.

فیلم Bumblebee قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) اکران شود. هیلی استاینفلد، پاملا ادلون، جان سینا، جرج لندبورگ جونیور، ریچل کرو، جیسون دراکر، گریسی دینی، ریکاردو هویوس، کنت چوی، ابی کوین، جان اورتیز و استفان اشنایدر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Bumblebee حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده کریستینا هادسون و لورنزو دی بوناونتورا بوده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده