نویسنده: حسین سلیمی
// دوشنبه, ۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۸

تریلر گیم پلی جدید بازی Little Devil Inside

استودیوی نئواستریم اطلاعات جدیدی از پروژه Little Devil Inside منتشر کرد که شامل تریلری از گیم پلی بازی و تاریخ انتشار آن می‌شود.

طبق آخرین خبرهای به دست آمده از دنیای بازی، استودیوی نئواستریم اطلاعات جدیدی را در مورد بازی نقش آفرینی سبک بقای خود تحت نام Little Devil Inside منتشر کرده است. در این تریلر سه دقیقه‌ای شما صحنه‌های مختلف گیم‌پلی بازی را مشاهده خواهید کرد و خواهید دید که چگونه شخصیت اصلی بازی با گشت و گذار در صحراها برای بقا تلاش می‌کند، چطور آب کاکتوس‌ها را برای نوشیدن جمع می‌کند و همچین به چه صورت پشت یک الاغ با راهزنان به مبارزه می‌پردازد. توسعه‌دهندگان بازی با انتشار این ویدیو، علاوه بر نشان دادن اینکه روند ساخت و توسعه بازی به‌خوبی پیش می‌رود، قصد داشته‌اند تا نشان دهند که این تیم چقدر پیشرفت کرده است. در طی مصاحبه‌ای که تیم توسعه‌دهنده با وب‌سایت خبری اینون گلوبال (Inven Global) انجام داده است به این نکته اشاره کرده است که این بازی حدود ۱۰۰ ساعت طول خواهد کشید که ۲۰ ساعت برای داستان اصلی و ۸۰ ساعت برای انجام ماموریت‌های فرعی صرف می‌شود.

علاوه بر این، Neostream اعلام کرده است بازیکنان در بازی Little Devil Inside این فرصت را خواهند داشت تا مناطق مختلف، از کویر تا دریا را برای شکار هیولاها و تحقیق درباره آنها، جستجو و اکتشاف کنند. محیط بازی Little Devil Inside به گونه‌ای توصیف شده است که بازیکنان را تشویق به ماجراجویی‌ می‌کند تا دنیای این بازی را کشف کنند. گویا دنیای بازی به طور کلی به اندازه دنیای بازی محبوب Borderlands ساخته شده است.

تا به الان تاریخ مشخصی برای انتشار بازی Little Devil Inside اعلام نشده است. با وجود این، تیم توسعه‌دهنده تایید کرده این بازی برای عرضه در سال ۲۰۱۸ برنامه‌ریزی خواهد شد. انتظار می‌رود این بازی بعد از گذراندن مراحل تضمین کیفیت یا QA (که در اواخر سال ۲۰۱۸ آغاز می‌شود)، برای پلتفرم‌های ویندوز، مک، لینوکس، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شود. شما می‌توانید ویدیوی گیم‌پلی را در زیر مشاهده کنید:

دانلود ویدیو از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده