// یکشنبه, ۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۱

ARK: Survival Evolved به جمع بازی های برنامه Xbox Play Anywhere پیوست

از این پس علاقه‌مندان بازی ARK: Survival Evolved می‌توانند با خرید این بازی روی ایکس‌باکس وان، آن را روی کامپیوتر خود نیز تجربه کنند.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، استودیو وایلدکارد (Studio Wildcard، سازنده بازی ARK: Survival Evolved) اعلام کرد که از این پس این بازی از برنامه Xbox Play Anywhere پشتیبانی خواهد کرد. به عبارتی علاقه‌مندان به بازی ARK: Survival Evolved می‌توانند با خرید این بازی روی ایکس باکس وان، آن را بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای روی کامپیوتر خود نیز تجربه کنند.

این برای اولین بار نیست که یک بازی غیر انحصاری از برنامه Xbox Play Anywhere پشتیبانی می‌کند و در گذشته شاهد عرضه بازی‌های چند پلتفرمه‌ای بوده‌ایم که از این قابلیت پشتیبانی کرده‌اند و خریداران با خرید بازی روی Xbox One می‌توانند بازی مورد نظر را روی PC نیز رایگان تجربه کنند.

از دیگر اخبار منتشر شده حول بازی ARK: Survival Evolved می‌توان به اکسپنشن جدید این بازی اشاره کرد. در قالب اکسپنشن ۱۹.۹۹ دلاری بازی که هم‌اکنون در دسترس است، کاربران می‌توانند آیتم‌های جدید، حیوان‌های جدید و یک سری المان‌های محیطی جدیدی را به دست بیاورند. البته اگر سیزن پس بازی را خریداری کرده باشید، نیازی به پرداخت هزینه برای این اکسپنشن جدید نخواهید داشت.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده