// یکشنبه, ۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

کارگردان بازی Rise of the Tomb Raider به تیم توسعه دهنده بازی Spider-Man پیوست

برایان هورتن در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرد که به تیم توسعه دهنده بازی Spider-Man استودیو اینسامنیاک گیمز پیوسته است.

طبق جدیدترین اخبار بازی منتشر شده، برایان هورتن، کارگردان بازی Rise of the Tomb Raider، در حساب کاربری توییتر خود نوشته که به تیم توسعه دهنده بازی Spider-Man استودیو اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) پیوسته است.

وی در تاریخ ۱۱ دی ماه (یک ژانویه ۲۰۱۸) به عنوان مدیر طراحی بازی Spider-Man به استودیو اینسامنیاک گیمز می‌پیوندد. برایان هورتن یک توسعه‌دهنده حرفه‌ای است که از زمان شروع کار خود در کمپانی Disney Interactive (در سال ۱۹۹۴) توانسته‌ کارهای مربوط به هنر و مدیریت را انجام دهد. پس از کمپانی دیزنی اینتراکتیو، وی وارد الکترونیک آرتز (Electronic Arts) شد و در ادامه به کمپانی دریم‌وورکس اینتراکتیو (DreamWorks Interactive) پیوست.

در این میان اکثر مخاطبان صنعت بازی‌های ویدیویی، برایان هورتن را به دلیل کارگردانی مجموعه Tomb Raider می‌شناسند. وی در سال ۲۰۰۹ به استودیو کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) پیوست تا به عنوان کارگردان روی این مجموعه کار کند. هورتن پس از آخرین نسخه از مجموعه Tomb Raider به استودیو اینفینی وارد (Infinity Ward، سازنده بازی Call of Duty: Infinite Warfare) پیوست تا روی بخش کمپین این بازی به عنوان کارگردان خلاق کار کند. برایان هورتن در ماه جاری میلادی اکتیویژن (Activision) را ترک کرد و این بدین معنا است که احتمال دارد روی نسخه ۲۰۱۹ کالاف دیوتی نیز کار کرده باشد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده