// شنبه, ۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۹

آپدیت 1.0 بازی World of Tanks گرافیک بازی را بهبود می‌بخشد

استودیو Wargaming قصد دارد موتور گرافیکی نسخه پی سی بازی World of Tanks را به واسطه آپدیت 1.0 بهبود ببخشد.

کاربران به‌زودی می‌توانند بازی World of Tanks را با گرافیک بهتر تجربه کنند. در جدیدترین اخبار بازی، استودیو وارگیمینگ (Wargaming) اعلام کرد که قصد دارد با آپدیت جدید، موتور گرافیکی بازی چندنفره و اکشن خود را ارتقا دهد. آپدیت گرافیکی این بازی فقط برای کاربران پی سی در دسترس قرار می‌گیرد و به گفته سازندگان در تاریخ نامشخصی از ماه مارس ۲۰۱۸ (اسفند ۹۶ یا فروردین ۹۷) منتشر می‌شود. گفتنی است که آپدیت جدید برای نسخه کنسولی این بازی یعنی برای ایکس ‌باکس وان و پلی ‌استیشن 4 در نظر گرفته نشده است.

آپدیت 1.0 بازی World of Tanks گرافیک بازی را بهبود می‌بخشد و با جزئيات گرافیکی بیشتر محیط، قرار است جلو‌ه‌های غنی‌تری را در اختیار کاربران قرار دهد. همچنین سازندگان، سیستم جدیدی مرتبط با موسیقی متن را برای نقشه‌های این بازی در نظر گرفته‌اند که با اتفاقاتی که در میدان نبرد رخ می‌دهد، تغییر پیدا می‌کند و به روند بازی هیجان می‌بخشد. سازندگان همچنین با در اختیار گذاشتن World of Tanks enCORE 2018 به کاربران اجازه می‌دهند که به بهبود‌های بازی و چگونگی پردازش آن نگاهی کوتاه بیندازند.

بازی World of Tanks هم‌اکنون بیش از ۱۴۰ میلیون کاربر از پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و کامپیوتر را به خود اختصاص داده است. این موضوع می‌تواند امری خوش‌آیند برای کاربران محسوب شود و همچنین سازندگان با استریم‌های مختلف طرفداران را از فرآیند کاری خود باخبر می‌کنند.

World of Tanks یک بازی رایگان یا به اصطلاح Free to Play است که در سبک MMO طراحی شده است. روند بازی که به صورت ۱۵ در مقابل ۱۵ پیش می‌رود به کاربران اجازه می‌دهد که با در دست گرفتن هدایت تانک‌های اوایل قرن ۲۰ام به نبرد با یکدیگر بپردازند. بازی مذکور از سال ۲۰۱۰ در دسترس کاربران قرار گرفته است.

برای آشنایی بیشتر با گیم پلی بازی World of Tanks در ادامه می‌توانید نگاهی به تریلر روند بازی آن بیندازید که پیش‌تر منتشر شده است.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع venturebeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده