// یکشنبه, ۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

تصاویر و اطلاعاتی از سیستم مبارزات بازی Hokuto Ga Gotoku منتشر شد

کمپانی سگا با انتشار تصاویر و اطلاعاتی از بازی Hokuto Ga Gotoku طرفداران را با سیستم مبارزات، درخت مهارت و دیگر قابلیت‌های آن آشنا کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی Sega در مورد پروژه خود یعنی بازی Hokuto Ga Gotoku که بر پایه سری Yakuza و Fist of the North Star و در سبک اکشن ماجراجویی در حال توسعه است و سیستم مبارزات آن، اطلاعات جدیدی منتشر کرد.

در حالی که سیستم مبارزات بازی به سری Yakuza شباهت دارد اما تعدادی المان‌ جدید برای Kenshirio در نظر گرفته شده است که از سری مانگا و انیمه آن الهام گرفته شده است.

شما با استفاده از تکنیک Just Pressure Point در زمان معینی می‌توانید بیشترین آسیب را به حریفان خود برسانید. در آن سو حرکت ویژه‌ای برای کنشیرو در نظر گرفته شده است که وی می‌تواند با از بین بردن دشمنان خود آنها را به آیتم‌هایی با قابلیت‌های مختلف تبدیل کند که شامل سلاح‌هایی مختلف می‌شود که برای مبارزات بسیار موثر خواهد بود. در آن سو ویژگی‌ منحصر‌به‌فردی نیز دیده می‌شود که به شما  اجازه می‌دهد با پیدا کردن دشمنانی از نقاط مختلف به جمع‌آوری این آیتم‌ها بپردازید.

Hokuto ga Gotoku

در تصویر‌های منتشر شده شاهد نواری هفت نقطه‌ای هستیم که با کشتن دشمنان پر می‌شود. البته به نقل از سازندگان استفاده از Pressure Point می‌تواند به روند پر شدن این نقاط سرعت ببخشد. پس از پر شدن این نوار، کاراکتر شما وارد حالت ‌Burst یا انفجار می‌شود که همانطور که از نام آن پیدا است قدرت کنشیرو را به مدت زمان کوتاهی چند برابر می‌کند. برای دوری از حملات دشمنان، حرکاتی همچون پرش‌های بلند در بازی گنجانده شده است که به کنشیرو اجازه می‌دهد از بالا به دشمنان خود حمله کند. این حرکت حتی به کنشیرو کمک می‌کند که در یک حمله تمامی دشمنان خود را از پای در بیاورد.

پیشرفت کاراکتر شما با جمع‌آوری جم‌هایی صورت می‌گیرد که این کار از راه‌های مختلف انجام‌شدنی است. جم‌ها به کاربران اجازه می‌دهد که درخت مهارت کنشیرو را که به ۴ شاخه مختلف تقسیم می‌شود، ارتقا دهند. البته در این شاخه‌ها قابلیت‌هایی پیدا می‌شود که تنها با پیش بردن بخش داستانی قابل دسترس است که به شکست باس‌های قدرتمند و دیگر فعالیت‌ها ختم می‌شود.

Hokuto ga Gotoku

در انتها، ویژگی جدیدی به یاری کنشیرو آمده است که به وی اجازه می‌دهد از حرکات اصلی کاراکتر‌های دیگر Hokuto no Ken همچون Roah ،Shin و Lynn استفاده کند.

در مطالب دیگر مربوط به بازی Hokuto Ga Gotoku می‌توانید تریلر معرفی آن را در کنار تصاویر کاراکتر‌هایش در زومجی مشاهده کنید.

بازی Hokuto Ga Gotoku قرار بود در تاریخ ۳ اسفندماه (۲۲ فوریه ۲۰۱۸) در ژاپن عرضه شود که چندی پیش با تاخیر مواجه و به تاریخ ۱۷ اسفندماه (۸ مارس) موکول شد. هنوز اطلاعاتی از انتشار این بازی در ریجن‌های دیگر منتشر نشده است و گفتنی است که بازی مذکور به طور انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر می‌شود.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر را مشاهده کنید و به درخت مهارت و دیگر قابلیت‌های آن نگاهی بیندازید.

Hokuto ga Gotoku

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده