// یکشنبه, ۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۸

کدهای سرورهای بازی World in Conflict به رایگان منتشر شد

گیمرهای علاقه‌مند می‌توانند به کدهای سرورهای Massgate در بازی World in Conflict به‌صورت رایگان دسترسی داشته باشند.

بازی World in Conflict اثری در سبک استراتژیک است که در سال ۲۰۰۷ توسط استودیو مسیو اینترتینمنت ساخته و از سوی کمپانی سیرا اینترتینمنت برای پلتفرم کامپیوتر منتشر شد. یک سال پس از انتشار بازی بود که یوبی سافت با تصاحب Massive Entertainment حق و حقوق مربوط به World in Conflict را نیز به‌دست آورد و به مدت ۸ سال بخش آنلاین بازی را پشتیبانی کرد تا اینکه در اواخر سال ۲۰۱۵ سرورهای بازی خاموش شد.

با این حال، اوایل سال ۲۰۱۷ بود که وب‌سایت Massgate، سازنده نرم‌افزار سرورهای World in Conflict، دوباره بخش چندنفره این بازی را به راه انداخت. همچنین حدود چند هفته پیش بود که یوبی‌سافت به دلیل نزدیک شدن به تعطیلات زمستانی، بازی World in Conflict را برای مدتی به‌صورت رایگان در اختیار طرفداران خود قرار داد. حال در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی فرانسوی تایید کرده است که تمامی کدهای مربوط به مس‌گیت، نرم‌افزار مخصوص سرورهای بازی World in Conflict به‌صورت رایگان و اوپن سورس در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

این بدان معنی خواهد بود که هر فرد علاقه‌مندی می‌تواند حالت چندنفره را بازسازی و سرور مس‌گیت خودش را راه‌اندازی کند. این کدها در سایت Github قرار داده شده است که از طریق این لینک می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. توسعه‌دهندگان بازی اشاره کرده‌اند که کدها تغییر چندانی نسبت به زمان انتشار بازی نداشته است و این می‌تواند برای افرادی که در زمینه بازی‌سازی یا مادسازی سررشته‌ای دارند، بسیار جالب باشد که حدود ۱۰ سال پیش، از چه کدهایی برای میزبانی بخش چندنفره بازی استفاده می‌شده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده