// شنبه, ۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۸

آپدیت جدید بازی GTA Online حس و حالی زمستانی به آن می‌دهد

استودیو Rockstar Games آپدیت جدید بازی GTA Online را منتشر کرد که حس و حالی برفی و زمستانی به بازی می‌دهد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو راک‌استار گیمز (Rockstar Games) جدیدترین آپدیت بخش چندنفره Grand Theft Auto V یعنی بازی GTA Online را منتشر کرد. بروزرسانی جدید که هم‌اکنون برای تمامی پلتفرم‌ها در دسترس است محتویاتی همچون بارش برف و غیره را به بازی اضافه می‌کند.

به نقل از سازندگان، کاربرانی که هفته جاری وارد بازی شوند می‌توانند در منطقه جنوبی سن آندریاس بازی را در محیطی برفی و زمستانی تجربه کنند. اگر قصد دارید در دنیای یخ‌بندان این بازی رانندگی کنید، اتومبیل جدیدی نیز با نام Benefactor Streiter در بازی گنجانده شده است. اتومبیل جدید 4X4 هم‌اکنون در فروشگاه Super Autos قابل خریداری است و در ادامه می‌توانید نگاهی به آن بیندازید.

gta online

به جز محتوای یاد شده، سازندگان از راهیابی برخی هدایا به بازی نیز خبر دادند. تا روز دوشنبه که مصادف می‌شود با تاریخ ۴ دی‌ماه (۲۵ دسامبر) کاربران می‌توانند با وارد شدن به بازی از آیتم‌های جدیدی بهره‌مند شوند که در قالب هدیه سال نو برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. از بین این آیتم‌های رایگان می‌توان به Albany Hermes Muscle Car اشاره کرد.

در خبر‌ی دیگر، اخیرا کمپانی راک استار با انتشار آپدیتی رویداد سالانه بازی GTA Online یعنی Festive Surprise را با محتویات زمستانی در اختیار کاربران قرار داد که تا ۱۵ دی‌ماه (۵ ژانویه) ادامه می‌یابد. از دیگر محتویات بزرگ این بازی نیز می‌توان به The Doomsday Heist اشاره کرد که چندی پیش برای این بازی منتشر شد.

بازی GTA V در سال ۲۰۱۳ میلادی برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی عرضه شد و سازندگان تا به امروز با منتشر کردن آپدیت‌های مکرر و رایگان از این بازی پشتیبانی کرده‌اند و این اثر توانسته کاربران بسیاری را به خود اختصاص دهد. برای اطلاع از خبر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی بازی GTA Online در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده