نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۲

آپدیت جدید Pyre پنج زبان دیگر را به بازی اضافه می‌کند

استودیو سوپرجاینت گیمز یک بروزرسانی رایگان برای بازی Pyre منتشر کرد که پنج زبان دیگر را به این بازی نقش آفرینی اضافه می‌کند.

بازی Pyre یکی از موفق‌ترین بازی‌های نقش‌آفرینی امسال بود که با سبک و سیاق منحصر‌به‌فرد و ترکیب المان‌های نقش‌آفرینی و ورزشی، تجربه‌ی جدیدی در این سبک را در اختیار بازیکنان قرار داد. حال و با استناد به تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو سوپرجاینت گیمز (Supergiant Games) یک بروزرسانی رایگان برای بازی Pyre منتشر کرده است که پنج زبان چینی، روسی، فرانسوی، آلمانی و اسپانیایی را به بازی اضافه می‌کند.

توسعه‌دهندگان بازی در استودیو سوپرجاینت گیمز در این خصوص در بلاگ خود اعلام کردند که بروزرسانی جدید بازی هم‌اکنون برای کلیه‌ی کاربران نسخه پی سی بازی در دسترس است و کاربران نسخه پلی استیشن 4 نیز این بروزرسانی را در سال آینده دریافت خواهند کرد. اگرچه زمان دقیقی برای انتشار این بروزرسانی برای پلی‌استیشن 4 در دست نیست، ولی احتمالا در اوایل سال ۲۰۱۸ شاهد انتشار آن برای این پلتفرم نیز خواهیم بود.

البته این تنها آپدیت رایگان بازی Pyre نیست و اوایل امسال استودیو سوپرجاینت گیمز بروزرسانی دیگری را برای بازی منتشر ساخت که حالت True Nightwing را به بازی اضافه کرد. این حالت تجربه‌ی کاملا جدیدی را برای بازیکنان به ارمغان آورد و آنها را با چالش‌های جدیدی روبه‌رو کرد.

بازی Pyre در تاریخ سوم مرداد‌ماه (۲۵ جولای) منتشر شد و در حال حاضر در پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و پی‌سی در دسترس است. این بازی در بررسی زومجی نمره ۸ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از نقد آن به شرح زیر است:

برخی بازی‌ها هستند که موفق می‌شوند حس و حالی متفاوت را به مخاطب هدیه بدهند؛ حس و حالی که تا مدت‌ها در ذهن فرد می‌ماند. Pyre یکی از همین دست بازی‌ها است که پس از تمام کردن آن، تا مدتی لذتی را که از بازی برده‌اید، فراموش نخواهید کرد. Pyre برای تبدیل شدن به یک بازی بی‌نقص، فقط نیاز به گیم‌پلی‌ای داشت که پس از مدتی تکراری نشود. اما حتی در همین شرایط فعلی هم با بازی‌ای طرف هستیم که مانند ساخته‌های پیشین استودیو سوپر جاینت گیمز، یک لذت فوق‌العاده را به‌مان هدیه می‌کند.

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده