// شنبه, ۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸

آپدیت جدید بازی NBA 2K18 در دسترس قرار گرفت

آپدیت جدید بازی NBA 2K18 با محوریت تغییرات ظاهری بعضی از بازیکنان منتشر شد.

یکی از مشکلات بازی NBA 2K18 در زمان عرضه، بخش پرداخت‌های درون برنامه‌ای بود که از دید بعضی از کاربرها، اصلا منصفانه نبودند و رفته رفته تیم سازنده با انتشار بروزرسانی‌های مختلفی این بخش را تا حدی به تعادل رساند. اما مشکل دیگری که در بازی وجود داشت، انیمیشن چهره تعداد کمی از بازیکنان و مدل موهای بازی بود که با توجه به شکل فعلی بازیکن مورد نظر، آپدیت نبود.

حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده، جدیدترین بروزرسانی بازی ورزشی NBA 2K18 منتشر شده است و در جریان آن شاهد رفع مشکلات ذکر شده هستیم. یکی از بازیکنانی که از نظر مدل مو درست طراحی نشده بود، لونزو بال، ستاره تیم لس آنجلس لیکرز بود که تقریبا دو ماه است که موهای خود را کوتاه کرده و این تغییرات روی بازی اعمال نشده‌اند.

همچنین یکی دیگر از مشکلات بازی، بعضی از انیمشن‌های چهره مایکل جوردن، بازیکن قدیمی تیم شیکاگو بولز بود که درست طراحی نشده بودند و حال مشکلات مربوط به این بخش نیز رفع شده است. از دیگر تغییرات آپدیت اخیر بازی بسکتبال NBA 2K18 می‌توان به رفع برخی از باگ‌ها و آپدیت بعضی از فروشگاه‌های بازی اشاره کرد. بروزرسانی مورد نظر فعلا برای کاربران پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده