نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

بازی‌ های رایگان ماه ژانویه ایکس باکس لایو گلد مشخص شدند

مایکروسافت اخیرا اسامی بازی‌های رایگان ایکس‌باکس لایو گلد در اولین ماه از سال ۲۰۱۸ را اعلام کرده که شامل بازی‌هایی چون The Incredible Adventures of Van Helsing می‌شود.

در فاصله تقریبا ۸ روز مانده به پایان سال ۲۰۱۷، کمپانی مایکروسافت در جدید‌ترین اخبار بازی، اسامی بازی‌های رایگان ژانویه ۲۰۱۸ برای مشترکین ایکس‌باکس لایو گلد را اعلام کرد. بر این اساس، کاربران ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 هریک دو بازی دریافت خواهند که البته بازی‌های Xbox 360 به لطف قابلیت Backawrd Compatibility، روی کنسول نسل هشتمی مایکروسافت هم قابل بازی خواهند بود.

طبق اعلام مایکروسافت، بازی‌های رایگان Xbox One در این ماه The Incredible Adventures of Van Helsing و Zombi خواهند بود. مشترکین Xbox Live Gold روی ایکس‌باکس 360 هم این ماه دو بازی Tomb Raider: Underworld و Army of Two را رایگان دریافت خواهند کرد. در کل با اینکه می‌توان گفت بازی‌های ایکس‌باکس وان خیلی آثار شاخصی نیستند، اما مایکروسافت دو بازی نسل هفتمی خوب را برای این ماه در نظر گرفته که ارزش بازی کردن دارند.

همچنین طبق روال همیشگی مایکروسافت، همه این بازی‌ها از ابتدا تا انتهای ماه در دسترس نخواهند بود و در بازه‌های خاصی قابل دریافت خواهند بود. در لیست زیر می‌توانید تاریخ دقیق را مشاهده کنید:

ایکس باکس وان:

  • The Incredible Adventures of Van Helsing (از ۱۱ دی تا ۱۱ بهمن)
  • Zombi (از ۲۶ دی تا ۲۶ بهمن)

ایکس باکس 360: (قابل بازی روی ایکس‌باکس وان)

  • Tomb Raider: Underworld (از ۱۱ تا ۲۵ دی)
  • Army of Two (از ۲۶ دی تا ۱۱ بهمن)


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده