نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

اولین تصاویر فصل سوم سریال Into the Badlands منتشر شد

شبکه AMC اولین تصاویر رسمی فصل سوم سریال ورود به سرزمین‌های بد (Into the Badlands) را منتشر کرد.

ماه اردیبهشت امسال، شبکه AMC سریال Into the Badlands را برای فصل سوم تمدید کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر رسمی فصل سوم این سریال منتشر شده است. در حال حاضر فصل سوم سریال Into the Badlands در شهر دوبلین کشور ایرلند در حال فیلمبرداری است و بهار سال آینده پخش فصل سوم این سریال آغاز خواهد شد. در این تصاویر، شاهد حضور دانیل وو در نقش سانی، آلای یونایدس در نقش تیلدا و امیلی بیچم در نقش ویدو، هستیم. همچنین در این تصاویر، دو بازیگر جدید فصل سوم این سریال به نام‌های لورین توسان، بازیگر نقش کرسیدا و بابو سیسی، بازیگر نقش پیلگریم، نیز حضور دارند و قابل مشاهده هستند. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Into the Badlands Season 3

سریال Into the Badlands، یک سریال پساآخرالزمانی است که تاکنون دو فصل از این سریال تولید و به‌روی آنتن رفته است. فصل سوم این سریال قرار است در ۱۶ قسمت تولید و از شبکه AMC منتشر شود. طبق خلاصه داستانی منتشر شده از فصل سوم سریال Into the Badlands:

پس از مرگ وییل در فصل دوم، حال سانی در فصل سوم سریال Into the Badlands باید بهترین کاری را که می‌تواند بکند، برای پسرش انجام دهد. زمانی که هنری دچار یک بیماری مرموز می‌شود، سانی باید به نیروهای باجی اضافه شود و یک ماجراجویی جدید را در بدلندز، جایی که ویدو و بارون چائو یک جنگ را آغاز کرده‌اند و موجب بی‌ثباتی منطقه شده‌اند، آغاز کند. ویدو دیگر نیازی به حمایت تیلدا یا والدو ندارد و او متحدان جدیدی به‌نام‌های لیدیا و ناتانیل موون را پیدا کرده است، اما زمانی که شخصی به‌نام پیلگریم وارد بدلندز می‌شود و تصمیم دارد که آزرا را آزاد کند و باعث از بین رفتن دوباره صلح شود، دشمان قدیمی باید دوباره با هم متحد شوند و از بدلندز در برابر این تهدید جدید دفاع کنند.

دانیل وو، امیلی بیچم، آلای یونایدس، لورین توسان، بابو سیسی، اورلا برادی، شرمن آگوستوس، الا-رائی اسمیت، لوئیس تن، دین-چارلز چپمن، نیک فراست و آرامیس نایت، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Into the Badlands حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. کار ساخت فصل سوم این سریال مانند دو فصل گذشته بر عهده آلفرد گوک و مایلز میلار خواهد بود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده