// جمعه, ۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱

تخفیف های Season of Giving ایکس باکس اعلام شدند

کمپانی مایکروسافت در قالب تخفیف‌های Season of Giving، فرصت خرید اشتراک سرویس‌های ایکس باکس لایو گلد یا ایکس باکس گیم پس را در ازای پرداخت یک دلار فراهم کرده است.

به مناسب تطیلات سال نوی میلادی، فروشگاه‌ها و کمپانی‌های مختلف محصولات خود را با قیمتی به مراتب پایین‌تر از دیگر ایام سال به فروش می‌رسانند. کمپانی Microsoft، به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین پایه‌های صنعت بازی‌های ویدیویی، نیز رویه‌ای مشابه را در پیش گرفته است. طبق جدید‌ترین اخبار بازی، در قالب تخفیف‌های Season of Giving می‌توانید با پرداخت مبلغ یک دلار / یک یورو اشتراک یک ماهه سرویس‌های Xbox Live Gold یا Xbox Game Pass را خریداری کنید.

این تخفیف‌ها مختص افرادی است که تا‌کنون از این دو سرویس استفاده نکرده‌اند و قصد خرید اشتراک آن‌ها برای اولین بار را دارند. استفاده از این فرصت تا تاریخ ۵ ژانویه ۲۰۱۸ (۱۵ دی ۱۳۹۶) امکان‌پذیر است و کمپانی مایکروسافت با همکاری موسسه خیریه GameChanger، به ازای هر خرید اشتراک، مبلغ ۱۰ دلار به بیمارستان‌های سراسر جهان اهدا خواهد کرد. کمپانی مایکروسافت به مناسبت آغاز تخفیف‌های Season of Giving دو ویدیوی تبلیغاتی منتشر کرده که در زیر قابل مشاهده هستند:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

برای تجربه آنلاین بازی‌های پلتفرم ایکس باکس وان، خرید اشتراک سرویس Xbox Live Gold الزامی است. علاوه بر این به‌واسطه سرویس مذکور به ویژگی‌هایی همچون چت خصوصی و گروهی، ارتباط صوتی درون بازی و فضای ذخیره‌سازی ابری نیز دسترسی خواهید داشت. همچنین اعضای این سرویس می‌توانند در قالب برنامه Games with Gold به بازی‌های رایگان متعددی دسترسی داشته باشند.

سرویس Xbox Game Pass یکی از جدید‌ترین دستاورد‌های کمپانی مایکروسافت است که می‌توان آن را نت‌فلیکس بازی‌های ویدیویی توصیف کرد. با خرید اشتراک این سرویس، مجموعه‌ای بزرگ از بازی‌های مختلف که حاوی بیش از ۱۰۰ بازی است، در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد. بر‌خلاف سرویس PlayStation Now که بازی‌ها استریم می‌شوند، اعضای سرویس ایکس باکس گیم پس می‌توانند بازی‌های موجود در این سرویس را دانلود و به صورت آفلاین اقدام به تجربه آن‌ها کنند. با وجود اینکه به صورت ماهیانه‌ بازی‌های جدیدی به سرویس مذکور اضافه می‌شوند، اما حضور آن‌ها دائمی نیست و ممکن است پس از مدتی حذف شوند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده