نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

بازی Civilization VI برای آیپد منتشر شد

Civilization VI، جدید‌ترین نسخه از سری استراتژیک Civilization اخیرا با قیمت ۶۰ دلار برای آیپد نیز منتشر شده است.

بازی Civilization VI سال گذشته برای کامپیوتر منتشر شد و استقبال خیلی خوبی نیز از آن صورت گرفت. قرار است اوایل سال ۲۰۱۸ اولین بسته الحاقی بزرگ این بازی با نام Rise and Fall هم منتشر شود که تمدن‌های جدیدی به آن اضافه می‌کند. با این حال امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، شاهد انتشار نسخه آیپد این بازی بودیم. این نسخه از بازی با قیمت ۶۰ دلار منتشر شده و البته کاربران می‌توانند پیش از خرید آن، ۶۰ نوبت بازی را به شکل رایگان تجربه کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید آن کنند. به‌علاوه فعلا برای مدت محدودی به مناسبت انتشار، بازی با قیمت ۳۰ دلار قابل خرید است.

نسخه iPad بازی Civilization VI توسط استودیو اسپایر پورت شده و با خرید آن، به نسخه اصلی بازی دسترسی خواهید داشت. به‌علاوه برای اجرای بازی به iOS 11 نیاز دارید و این اثر فقط روی iPad Air 2، iPad 2017 و iPad Pro قابل اجرا خواهد بود. این نسخه از بازی همچنین در کنار پشتیبانی از حالت‌های چندنفره آنلاین، از حالت چندنفره محلی (Local) نیز پشتیبانی می‌کند.

Civilization VI اولین نسخه از سری اصلی این مجموعه است که برای iOS نیز منتشر می‌شود. با این حال به دلیل قیمت بالای بازی، بهتر است پیش از خرید ابتدا آن را ۶۰ نوبت به صورت رایگان تجربه کنید. همچنین می‌توانید بررسی بازی Civilization VI را هم در زومجی بخوانید تا بیش‌تر با آن آشنا شوید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده