نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲

نسخه کارگردان فیلم It در راه است

اندی موشیاتی، کارگردان فیلم It (آن) اعلام کرد که نسخه کارگردان و طولانی‌تر این فیلم در طی ماه‌های آینده منتشر خواهد شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اندی موشیاتی، کارگردان فیلم It تایید و اعلام کرده است که نسخه کارگردان و طولانی‌تر این فیلم نیز وجود دارد و قرار است طی ماه‌های آینده منتشر شود. انتظار می‌رود که این نسخه فیلم It حاوی ۱۵ دقیقه حذف شده این فیلم ترسناک باشد که طرفداران بسیار منتظر این نسخه از فیلم بوده‌اند. اخیرا نسخه دیجیتال HD فیلم It منتشر شده است و نسخه خانگی این فیلم که شامل سه نسخه بلوری، 4K Ultra HD و DVD می‌شود، در تاریخ ۹ ژانویه ۲۰۱۸ (۱۹ دی امسال) عرضه خانگی خواهد شد. با این حال، در آن زمان کمپانی برادران وارنر یا نیو لاین سینما هیچ صحبتی را در مورد نسخه کارگردان این فیلم نکرده بودند، اما موشیاتی در جواب یکی از طرفداران، وجود این نسخه فیلم It را تایید کرده است.

it

طبق گفته موشیاتی، نسخه کارگردان فیلم It قرار است در سال ۲۰۱۸ و طی ماه‌های آینده منتشر شود، اما در حال حاضر زمان و تاریخ قطعی آن رسما تایید و اعلام نشده است و انتظار می‌رود که بخش محصولات خانگی کمپانی برادران وارنر این نسخه را به‌زودی رسما تایید و اعلام کند. در حال حاضر، نسخه خانگی فیلم It دارای ۱۱ صحنه حذف شده از فیلم است که زمان آن ۱۵ دقیقه اعلام شده است، اما هنوز مشخص نیست که تمام این زمان در نسخه کارگردان فیلم وجود خواهد داشت یا قرار است تنها بخشی از این صحنه‌ها به این نسخه از فیلم اضافه شود و در نهایت صحنه‌هایی مثل صحنه خوردن یک کودک توسط پنی وایز، نیز از این نسخه از فیلم It دوباره حذف خواهند شد.

فیلم It در شهریور امسال به‌روی پرده‌های سینما رفت و با استقبال منتقدان و تماشاگران روبه‌رو شده است. فیلم It تا به امروز بیش از ۶۹۸ میلیون دلار در سراسر جهان که شامل ۳۲۷ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۳۷۰ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود، فروخته است. پس از موفقیت این فیلم، کمپانی برادران وارنر ساخت دنباله آن را با نام It: Chapter Two (آن: قسمت دوم) رسما تایید و اعلام کرده است. فیلم It: Chapter Two قرار است در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۱۹ (۱۵ شهریور ۱۳۹۸) اکران شود. در حال حاضر، گری دوبرمن در حال نوشتن فیلمنامه فیلم It: Chapter Two است و اندی موشیاتی برای کارگردانی این فیلم ترسناک باز خواهد گشت.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده