// جمعه, ۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

آپدیت جدید بازی Assassin’s Creed Origins با محوریت Final Fantasy XV

کمپانی یوبیسافت با انتشار تریلری جدید، آپدیت جدید بازی Assassin’s Creed Origins  را  با محتویاتی از بازی Final Fantasy XV منتشر کرد.

پس از رویداد غافل‌گیر کننده بازی Final Fantasy XV با محوریت Assassin’s Creed، برخی از آیتم‌هایی که بر پایه Final Fantasy طراحی شده است‌، هم اکنون در بازی Assassin’s Creed Origins در دسترس است. حال در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان آپدیت جدیدی برای این بازی اکشن و مخفی‌کاری منتشر کرده‌اند که ماموریت‌ها و تجهیزاتی را با محوریت بازی Final Fantasy XV در خود جای داده است.

ماموریت جدید با نام A Gift from the Gods معرفی شد و کاربرانی که بتوانند آن را به پایان برسانند به آنها برخی از تجهیزات  Legendary بازی Final Fantasy XV نظیر زره Ziedrich و شمشیر Ultima Blade به آنها تعلق می‌گیرد. یکی دیگر از محتوایی که در صورت اتمام این ماموریت به کاربران اهدا می‌شود، موجود جدید و افسانه‌ای به نام Kweh است که ترکیب عجیبی بین Chocobo (پرنده‌ای از سری فاینال فانتزی) و شتر دارد.

سازندگان ضمن اعلام این خبر تریلر جدیدی نیز از بازی منتشر کردن که محتوای آپدیت جدید را نشان می‌دهد. در ادامه می‌توانید ویدیو جدید را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

همکاری یاد شده بین بازی‌های Assassin's Creed  و  Final Fantasy XV  از شهریور ماه گذشته با آغاز Assasin’s Festival صورت گرفت که رویدادی به مدت زمان محدود با محوریت سری اساسنیز بود. رویداد Assasin’s Festival شامل مینی‌گیم‌ها، المان‌های گیم‌پلی و آیتم‌هایی که بر اساس سری Assasin’s Creed طراحی شده است، می‌شود. به طور مثال در این محتوا کاربران با آیتم‌های ظاهری همچون لباس کاراکتر اساسینز روبرو می‌شوند. گفتنی است که رویداد یاد شده در حال برگزاری است و تا تاریخ ۱۱ بهمن ماه (۳۱ ژانویه) ادامه می‌یابد.

آپدیت ماه جاری بازی Assasin’s Creed Origins، علاوه بر آیتم‌های فاینال فانتزی،  شامل یک درجه سختی جدید با نام Nightmare می‌شود که به گفته سازندگان در این حالت دشمنان خطرناک‌تر و در مقابل حملات مقاوم‌تر خواهند بود. از دیگر محتویات این آپدیت می‌توان به قابلیت تنظیم ویژگی‌های دشمنان اشاره کرد که در کنار حالت Horde-مانند یعنی Here Comes a New Challenger دیده می‌شود.

بازی Assassin’s Creed Origins در زومجی نمره ۷ را دریافت کرد در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که بخشی از آن به این صورت است:

یوبی‌سافت موترال با ضمیمه کردن ویژگی‌های جدید همچون المان‌های نقش‌آفرینی و سیستم مبارزات جدید، قصد داشت که گیم‌پلی متفاوتی را برای بازیکنان به ارمغان بیاورد، اما با وجود مشکلاتی در فیزیک و باگ‌های عجیب این بازی می‌تواند تجربه‌ای ناخوش‌آیند به کاربران وارد کند. Assassin’s Creed Origins  با داشتن موسیقی جذاب و داستانی زیبا همچنان می‌تواند طرفداران این مجموعه را سرگرم کند، اما گفتنی است که روند تکراری بازی و گرافیک نه‌چندان ارتقا یافته آن نیز در حین بازی احساس می‌شود.

برای اطلاع از خبرها‌ و تریلر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی بازی Assassin’s Creed Origins در زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده