نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۹

سریال Dark برای فصل دوم تمدید شد

شبکه نتفلیکس (Netflix) از تمدید سریال فراطبیعی و علمی–تخیلی «تاریک» (Dark) برای فصل دوم خبر داد.

اواسط این ماه، فصل اول سریال Dark از شبکه نت فلیکس پخش شد. این سریال که ساخت کشور آلمان است و بازیگرانش نیز به زبان آلمانی صحبت می‌کنند، در ۱۰ قسمت تولید و منتشر شده است. فصل اول این سریال با استقبال بسیار خوب منتقدین و تماشاگران همراه شده و بسیاری این سریال فراطبیعی و علمی–تخیلی را نسخه آلمانی و بین المللی سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا)، دیگر سریال محبوب شبکه نت‌فلیکس می‌دانند که فضای بسیار تیره‌ و تاریک‌تری را نسبت به این سریال دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت‌فلیکس از تمدید سریال Dark برای فصل دوم خبر داده است.

Dark

طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، بخش بین المللی شبکه نت‌فلیکس در حال حاضر سفارش ساخت فصل دوم سریال Dark را داده است، اما اطلاعات بیشتری از جمله زمان پخش و تعداد قسمت‌های فصل دوم این سریال در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود که فصل دوم این سریال مانند فصل اول، در ۱۰ قسمت تولید و منتشر شود. با این حال، سریال‌های نت‌فلیکس تاریخ انتشار مشخصی ندارند. فصل چهارم سریال Black Mirror (آینه سیاه) که مدت زیادی است که طرفداران در انتظار پخش آن هستند، قرار است در تاریخ ۲۹ دسامبر امسال (۸ دی) منتشر شود و در حال حاضر زمان پخش فصل سوم سریال Stranger Things نیز مشخص نیست. فصل دوم سریال The OA (اُ.اِی) نیز احتمالا در زمان نامشخصی در سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد و فاصله انتشار دو فصل آن بیش از یک سال بوده است.

فاصله انتشار فصل اول و دوم سریال Stranger Things نیز بسیار طولانی بوده است و فصل سوم این سریال نیز احتمالا در سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد. با این وجود، انتظار می‌رود که فصل دوم سریال Dark در اواخر سال ۲۰۱۸ یا در سال ۲۰۱۹ میلادی از شبکه نت‌فلیکس پخش شود. وظیفه ساخت این سریال بر عهده باران بو اودار و جنتی فریشه بوده است. لوئیس هافمن، الیور ماسوچی، یوردیس تریبل، سباستین رودولف، مایا شون، آناتولی تاوبمان، کارولین آیشورن، مارک واشکی، استفان کمپیرث، آن رات-پل، آندریاس پیتسچمن، لیزا ویکاری، آنگلا وینکلر و میشائیل مندل، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال Dark حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده