نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

آپدیت نسخه ایکس‌ باکس وان ایکس The Witcher 3 منتشر شد

استودیو سی‌دی پراجکت رد آپدیت نسخه ایکس‌باکس وان ایکس بازی The Witcher 3 را در دسترس قرار داد.

چندی قبل استودیو سی‌ دی پراجکت رد اعلام کرد که در آینده نزدیک شاهد بروزرسانی ایکس‌باکس وان ایکس بازی The Witcher 3 خواهیم بود که به لطف قدرت بالاتر این کنسول میان نسلی یک تجربه گرافیکی بهتر را در اختیار می‌گذارد و حال طبق تازه‌ترین اخبار بازی، این استودیو لهستانی بروزرسانی نسخه ایکس‌باکس وان ایکس بازی را منتشر ساخته است که دو حالت گرافیکی Performance و 4K را به همراه می‌آورد.

در حالت 4K شاهد رزولوشن 4K و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه خواهیم بود اما حالت performance نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را با رزولوشن متغیر بین 1080p و 4K ارائه می‌دهد. هر دو حالت گرافیکی از قابلیت HDR پشتیبانی خواهند کرد و به زودی یک بروزرسانی جداگانه نیز برای کنسول پلی‌ استیشن پرو منتشر می‌شود که پشتیبانی از قابلیت HDR را به بازی اضافه می‌کند.

بروزرسانی نسخه ایکس‌باکس وان ایکس بازی همچنین بهبود کیفیت سایه‌ها و وضوح بیشتر بافت‌ها را به همراه دارد و از مسیر Options menu > Display > Advanced می‌توان برای دسترسی به حالت‌های گرافیکی جدید اقدام کرد.

The Witcher 3

The Witcher 3

بازی The Witcher 3 در اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۴ به بازار عرضه شد و واکنش فوق‌العاده منتقدان و بازیکنان و موفقیت عظیم تجاری را به دنبال داشت و بیشتر جوایز آن سال را از آن خود کرد. سی‌دی پراجکت رد چند ماه بعد دو بسته الحاقی داستانی به نام‌های Hearts of Stone و Blood and Wine هم برای بازی منتشر کرد. بسیاری از طرفداران از علاقه شدید خود برای بازی The Witcher 4 سخن گفته‌اند و آذرماه همان سال آدام کیسینسکی، مدیرعامل استودیو گفت که بی انصافی در حق طرفداران مجموعه است اگر نسخه چهام را نسازیم.

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده