// پنجشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

کمپانی Wargaming Mobile انتشار پروژه استودیو Gunslinger را بر عهده گرفت

کمپانی Wargaming Mobile، ناشر بازی World of Tanks، انتشار پروژه استودیو Gunslinger یعنی بازی Exiles of Embermark را بر عهده گرفت.

استودیو گانسلینگر (Gunslinger) و کمپانی وارگیمنینگ موبایل (Wargaming Mobile) با یکدیگر توافقی امضا کرده‌اند که وارگیمینگ، ناشر بازی World of Tanks، پروژه نقش‌آفرینی و مبارزه‌ای گانسلینگر را که برای دستگاه‌های موبایل در حال توسعه است، منتشر کند. این موضوع نشان‌گر این است که کمپانی وارگیمینگ قصد دارد که پا به عرصه بازی‌های موبایل بگذارد، از آنجا که مخاطبین چنین بازی‌هایی روی پی سی نیز وجود دارند.

استودیو گانسلینگر توسط تیم هریس و آلکس سروپیان، از خالقین سری Halo، در سال ۲۰۱۲ تاسیس شده است. تیم هریس در آن سو یکی از بنیانگذاران استودیو اینداستریال تویز (Industrial Toys) است که ساخت بازی‌هایی همچون Midnight Star در کارنامه کاری آنها دیده می‌شود اما استودیو گانسلینگر قصد دارد روی بازی‌هایی کنسول‌ مانند روی موبایل کار کند که بتواند تجربه طولانی را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

کمپانی جدید هریس در حال کار روی Exiles of Embermark، یک بازی دونفره آنلاین و مبارزه‌ای است که در آن دو کاربران در مقابل یکدیگر به مبارزه با یکدیگر می‌پردازند. در حالی که در ابتدا هر دو استودیو در یک کمپانی تاسیس شده‌اند اما استودیو گانسلینگر روی آثاری همچون Exiles کار می‌کنند. استودیو گانسلینگر هم اکنون در شیکاگو واقع است و در سال ۲۰۱۶ توانست سرمایه‌ای ۱.۴ میلیون دلاری کسب کند.

همانطور که در این اخبار بازی مشخص شد کمپانی Wargaming Mobile وظیفه انتشار بازی‌ جدید استودیو Gunslinger را برعهده گرفته است. در مصاحبه‌ای که با سازندگان در مورد بازی جدید صورت گرفت آنها از جزئیات آن رونمایی کردند و گویا قصد دارند به یک بازی ورزش الکترونیکی با گرافیک هنری در اختیار کاربران قرار دهند.

کیت کاواهاتا، مدیر کمپانی وارگیمینگ، در مورد همکاری جدید گفت:

وارگیمینگ در مورد همکاری جدیدی که با استودیو گانسلینگر صورت گرفته است، بسیار هیجان زده است. همکاران ما در استودیو گانسلینگر در حال توسعه اثری هستند و بر این باور هستیم که کاربران موبایل از آن لذت خواهند برد؛ یک تجربه سریع و غنی. ما بی‌صبرانه منتظر این هستیم که اطلاعات بیشتری از توسعه این بازی با طرفداران در میان بگذاریم.

استودیو گانسلینگر در واقع قرار بود بازی Exiles of Embermark را در سال ۲۰۱۷ منتشر کند که تا به حال شاهد انتشار آن نبوده‌ایم. سازندگان در انتها اعلام کردند که همکاری جدید با ناشر یاد شده می‌تواند خبر‌های خوبی برای طرفداران این بازی باشد چرا که احتمال می‌رود در سال ۲۰۱۸ شاهد انشار آن باشیم.

Exiles of Embermark

سازندگان در بیانیه‌ای نوشتند:

ما در حال توسعه بازی‌ای هستیم که یک تجربه سریع و در عین حال عمیق را برای کاربران به ارمغان بیاورد. تیم توسعه دهنده ما تمام تلاش خود را می‌کند که یک بازی سرگرم‌کننده، منحصر‌به‌فرد و رقابتی را توسعه دهد و در مورد همکاری با وارگیمینگ نیز بسیار خوشنود هستیم.


منبع venturebeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده