نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵

فهرست نامزدهای احتمالی بهترین جلوه های تصویری و چهره پردازی مراسم اسکار 2018

آکادمی اسکار فهرست اولیه نامزدهای دو بخش بهترین جلوه‌های تصویری و چهره‌پردازی و آرایش مو مراسم اسکار 2018 را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک فهرست کوتاهی از نامزدهای احتمالی دو بخش بهترین جلوه‌های تصویری و چهره‌پردازی و آرایش مو نودمین دوره جوایز اسکار را منتشر کرده است. از ۲۰ فیلم اولیه بخش بهترین جلوه‌های تصویری که پیش از این فهرست آن منتشر شده بود، آکادمی اسکار ۱۰ فیلم را انتخاب کرده است که از این ۱۰ فیلم، قرار است ۵ فیلم به‌عنوان نامزد نهایی بخش بهترین جلوه‌های تصویری مراسم اسکار 2018 انتخاب و معرفی شوند. شما در ادامه می‌توانید نام این ۱۰ فیلم را مشاهده کنید:

The Shape of Water Movie Review Roundup

طبق معمول، فیلم‌های بلاک‌باستر تابستانی در این فهرست بیشترین سهم را به دست آورده‌اند، اما در بین این فیلم‌های پر خرج و بزرگ، فیلم The Shape of Water به کارگردانی گیرمو دل تورو، نیز دیده می‌شود که احتمالا شانس بالایی را برای حضور در رقابت اصلی بخش بهترین جلوه‌های تصویری مراسم اسکار 2018 خواهد داشت. همچنین فیلم Okja که تابستان امسال از شبکه نت‌فلیکس منتشر شد، نیز شانس خوبی را در بین دیگر فیلم‌های این فهرست دارد. علاوه بر این، آکادمی اسکار فهرست کوتاه هفت فیلم نامزد احتمالی بخش چهره‌پردازی و آرایش مو مراسم اسکار 2018 را منتشر کرده است که نام فیلم Bright (درخشان)، دیگر فیلم شبکه نت‌فلیکس، نیز دیده می‌شود. شما در ادامه نام این ۷ فیلم را مشاهده می‌کنید:

Guardians of the Galaxy Vol. 2

از این ۷ فیلم، قرار است ۵ فیلم به‌عنوان نامزد نهایی بخش بهترین چهره‌پردازی و آرایش مو مراسم اسکار 2018 انتخاب و معرفی شوند. در حال حاضر فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 تنها فیلم مارول استودیو است که توانایی حضور در دو بخش مراسم اسکار 2018 را دارد و می‌تواند به اولین فیلم دنیای سینمایی مارول تبدیل شود که یک جایزه اسکار را دریافت می‌کند. با این حال، طبق پیش‌بینی‌ منتشر شده وب‌سایت GoldDerby، این فیلم شانس بالایی را برای حضور در بخش چهره‌پردازی و آرایش مو دارد، اما در بخش جلوه‌های تصویری، این فیلم ششمین شانس حضور در فهرست نهایی اسکار سال 2018 را دارد.

فهرست نهایی اسکار سال 2018 در تاریخ ۳ بهمن امسال (۲۳ ژانویه ۲۰۱۸) اعلام خواهد شد و این مراسم در تاریخ ۱۳ اسفند امسال (۴ مارس ۲۰۱۸) در تئاتر دالبی، هالیوود، شهر لس آنجلس برگزار می‌شود. نظر شما در مورد این فهرست چیست؟ به نظر شما کدام یک از این فیلم‌ها در فهرست نهایی اسکار حضور خواهند داشت؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده