نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

تصاویر جدیدی از فصل دوم سریال Iron Fist منتشر شده است

به‌تازگی تصاویر جدیدی از فصل دوم سریال مشت آهنین (Iron Fist) منتشر شده که خبر از بازگشت دنیل توماس و کالین وینگ در این فصل جدید می‌دهد.

سریال Iron Fist (مشت آهنین) فصل اول ضعیفی را از نگاه منتقدان پشت سر گذاشت اما این موضوع باعث نشد که بخش تلویزیونی مارول (Marvel) و شبکه نت فلیکس (Netflix) این مجموعه را کنسل کنند، بلکه برای فصل دوم هم آن را تمدید کردند. عوامل پشت صحنه این مجموعه تلویزیونی تصمیم گرفتند تا ساخت فصل دوم را از زاویه‌ای جدید و همچنین شورانر جدیدی از پیش بگیرند.

فصل دوم سریال آیرون فیست یا مشت آهنین که اثری مشترک از بخش تلویزیونی مارول و شبکه نت فلیکس محسوب می‌شود، فیلمبرداری خود را از ماه جاری آغاز کرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و براساس گزارش جدیدی که سایت خبری Digital Spy منتشر کرده، به‌تازگی دو تصویر رسمی و جدید از صحنه فیلمبرداری فصل دوم سریال Iron Fist برای مخاطبان و طرفداران این مجموعه منتشر شده که ما در آنها شاهد حضور فین جونز در قالب نقش شخصیت دنیل توماس/مشت آهنی و جسیکا هنویک در قالب نقش شخصیت کالین وینگ هستیم.

با اینکه فصل اول این مجموعه تلویزیونی ابرقهرمانی مورد حمله نظرات منفی منتقدان قرار گرفت و امتیازات پایینی را دریافت کرد، اما شبکه نت فلکیس دست از کار نکشید و به خاطر امیدی که به این سریال دارد، تصمیم گرفت تا ساخت فصل دوم آن را هم آغاز کند اما با یک تفاوت مهم و عمده؛ آن هم این بود که مسئولان تصمیم به تعویض شورانر این مجموعه گرفتند و ریون متزنر، شورانر سریال Sleepy Hollow (اسلیپی هالو) و سریال Falling Skies (آسمان‌های سقوط کرده) را جانشین اسکات باک برای ساخت فصل دوم کرده و به این تیم اضافه کردند. علاوه بر شورانر جدید، گزارش شده که آلیس ایو، بازیگر فیلم Star Trek Beyond (پیشتازان فضا: فراتر) و همچنین بازیگر نقش شخصیت میستی نایت سریال Luke Cage (لوک کیج) یعنی سیمون میسیک هم به جمع بازیگران این سریال اضافه شده‌اند. 

Iron Fist season 2

Iron Fist season 2

در حال حاضر اطلاعات چندانی از فصل دوم سریال Iron Fist در دسترس نیست، اما اتفاقات فصل دوم این سریال قرار است پس از اتفاقات سریال The Defenders (دیفندرز) و احتمالا پس از اتفاقات فصل دوم سریال لوک کیج جریان داشته باشد. برخی اعتقاد دارند که دنی رند تلاش می‌کند تا میراث شخصیت دردویل را در فصل دوم سریال Iron Fist ادامه دهد. همچنین انتظار می‌رود که دنی رند فعالیت‌های کمپانی رند را در طی سال‌های گذشته بررسی کند. گروه The Hashtag Show از منابع نزدیک به سریال شنیده‌اند که در فصل دوم سریال Iron Fist شاهد بیش از یک شخصیت منفی خواهیم بود که دنی رند باید با آن‌ها مبارزه کند. طبق این اطلاعات، این شخصیت‌های منفی با یکدیگر مرتبط خواهند بود و قرار است یک عملیات پنهانی بر ضد آیرون فیست را انجام دهند. در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی از نقش ایو در فصل دوم سریال Iron Fist منتشر نشده است، اما به نظر می‌رسد که او قرار است نقش مهمی را در فصل دوم این سریال بر عهده داشته باشد.

علاوه بر آلیس ایو و سیمون میسیک در نقش شخصیت میستی نایت، تاکنون بازگشت فین جونز در نقش دنی رند ملقب به آیرون فیست، جسیکا هنویک در نقش کالین وینگ، جسیکا استروپ در نقش جوی میچم، تام پلفری در نقش وارد میچم و ساشا داوان در نقش داووس، در فصل دوم سریال Iron Fist رسما تایید و اعلام شده است. در پایان هم لازم به ذکر است، از آنجایی که فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال Iron Fist از ماه دسامبر امسال (آذر-دی) آغاز خواهد شد، پس با این اوصاف انتظار می‌رود که قسمت اول این مجموعه تلویزیونی، در سال ۲۰۱۹ به روی آنتن شبکه نت فلیکس برود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده