نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۰

بسته الحاقی جدید بازی LEGO Marvel Super Heroes 2 منتشر شد

بخش سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر و استودیو ترَولرز تیلز بسته الحاقی Guardians of the Galaxy Vol. 2 را برای بازی LEGO Marvel Super Heroes 2 منتشر کردند.

اگر از طرفداران بازی LEGO Marvel Super Heroes 2 هستید و برای انتشار محتوای بیشتر آن هیجان‌زده‌اید، امروز روز شانس شما است؛ زیرا طبق تازه‌ترین اخبار بازی، بخش سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر و استودیو ترولرز تیلز بسته الحاقی جدید Guardians of the Galaxy Vol. 2 را به طور رسمی منتشر کرده‌اند که شامل محتوای زیادی می‌شود و در کلیه‌ی پلتفرم‌های بازی در دسترس است.

همانطور که از نام این بسته الحاقی مشخص است، این بسته شامل محتویاتی از فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 می‌شود و یک سطح جدید با الهام از صحنه‌ی آغازین این فیلم و شخصیت‌های کراگلین، استاکار اوگورد، تولک، ایگو، راکت راکون و استار-لرد را به همراه می‌آورد.

بازیکنان می‌توانند این بسته الحاقی را با قیمت ۲.۹۹ دلار خریداری کنند و کسانی که سیزن پَس بازی را خریداری کرده‌اند، می‌توانند این بسته الحاقی را بدون پرداخت هیچ هزینه اضافی تجربه کنند.

در این بازی بازیکنان عازم شهر پهناور و افسانه‌ای کرونوپلیس خواهند شد. این شهر که از لوکیشن‌های شناخته‌شده‌ای از دنیای مارول، مانند سرزمین افسانه‌ای اسگارد و جنگل‌های زیبای واکاندا و حتی اهرام ثلاثه مصر تشکیل شده، محیطی وسیع برای اکتشاف در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. بازیکنان در این بازی باید در سرتاسر شهر کرونوپلیس، از مصر باستان گرفته تا نیویورک سال ۲۰۹۹، به نبرد با شخصیت کانگ فاتح بپردازند. علاوه بر این بازیکنان در این بازی کنترل شخصیت‌هایی مانند کاپیتان امریکا، اسپایدرمن ۲۰۹۹، هالک، ثور، نگهبانان کهکشان، بلک پنتر، کاپیتان مارول، دکتر استرنج، گرین گابلین و تعداد بیشماری دیگر از کاراکترهای محبوب و شناخته‌شده‌ی مارول را بر عهده خواهند داشت که تعداد آنها به بیش از ۲۰۰ کاراکتر می‌رسد.

بازی LEGO Marvel Super Heroes 2 در تاریخ بیست و سوم آبان‌ماه (۱۴ نوامبر) منتشر شد و در حال حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی و نینتندو سوییچ در دسترس است. شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده