// چهار شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۵

تخفیف ویژه بازی LawBreakers به مناسبت تعطیلات سال نو میلادی

علاقه‌مندان به بازی LawBreakers، می‌توانند این بازی تیراندازی را با ۵۰ درصد تخفیف از طریق استیم یا فروشگاه پلی استیشن تهیه کنند.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، استودیو Boss Key، سازنده بازی LawBreakers، تخفیف ۵۰ درصدی را روی بازی خود اعمال کرده است تا شاید بازیکنان بیشتری جذب بازی شوند و از روند ناکامی و از دست دادن بازیکن‌های خود خارج شود.

از این‌رو کاربران کامپیوتر و پلی‌ استیشن 4 می‌توانند از طریق استیم و فروشگاه پلی استیشن، بازی LawBreakers را با قیمت ۱۵ دلار خریداری کنند. بازی LawBreakers از فردا ساعت ۹:۳۰ شب روی شبکه استیم تخفیف خواهد خورد و تا تاریخ ۱۲ دی ماه (دو ژانویه ۲۰۱۸) اعتبار خواهد داشت. همچنین روی PS4 نیز هم‌اکنون بازی با تخفیف به فروش می‌رسد و تا تاریخ ذکر شده نیز اعتبار خواهد داشت.

جدای از تخفیف، کاربران بازی LawBreakers می‌توانند از رویداد XP دو برابر استفاده کرده و سطح خود را افزایش دهند. البته این رویداد نیز از فردا ساعت ۱۰:۳۰ شب آغاز خواهد شد و تا دو هفته بعد (۱۴ دی‌ ماه / چهار ژانویه) ادامه خواهد داشت. بازی LawBreakers در ماه جولای روانه بازار شد و نتوانست آن طور که باید و شاید در جذب مخاطب موفق باشد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده