نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰

اولین جزییات از بسته Resistance بازی Call of Duty: WWII

استودیو اسلج‌همر گیمز اخیرا اطلاعاتی از بسته Resistance بازی Call of Duty: WWII و نقشه‌هایی که با آن به بازی اضافه می‌شوند، ارائه کرد.

بازی Call of Duty: WWII چندی پیش منتشر شد و استقبال خوب گیمر‌ها و منتقدین را نیز در پی داشت. استودیو Sledgehammer Games، سازنده بازی، پیش از این Resistance را به عنوان اولین بسته الحاقی بازی معرفی کرده بود و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، اطلاعات بیش‌تری از آن ارائه کرده است.

بر این اساس، بسته Resistance بازی سه نقشه جدید برای بخش چندنفره بازی خواهد داشت. اولین نقشه Anthropod نام دارد که در کشور چک‌اسلواکی واقع شده و در آن، شاهد سه مسیر مختلف خواهیم بود که در مسیر وسط آن ساختمان‌هایی وجود دارند. نقشه بعدی Valkyrie است که ابعاد متوسطی دارد و در واقع نقشه یکی از پایگاه‌های هیتلر است. آخرین نقشه این بخش هم Occupation است که یک بازسازی از نقشه Resistance نسخه MW3 سری کالاف دیوتی به شمار می‌رود.

DLC جدید بازی همچنین یک نقشه مخصوص حالت War با نام Operation: Intercept نیز دارد که در شهری در اطراف فرانسه واقع شده است. برای برنده شدن در این نقشه، باید نیرو‌های مقاومت فرانسوی را آزاد کنید، تعدادی تجهیزات ارتباطی به دست بیاورید و در نهایت هم یک قطار در حال حرکت را متوقف کنید و خب تیم مقابل هم باید مانع از انجام این کار‌ها شود.

در نهایت این DLC یک نقشه با نام The Darkest Shore نیز به بخش زامبی بازی اضافه می‌کند که وقایع آن، چند روز پس از اتمام وقایع نقشه اصلی این بخش یعنی The Final Reich روایت می‌شوند. نقشه جدید این بخش محیطی ساحلی دارد.

بسته Resistance بازی Call of Duty: WWII در تاریخ ۱۰ بهمن (۳۰ ژانویه ۲۰۱۸) برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد و کاربران ایکس باکس وان و کامپیوتر نیز برای تجربه آن باید یک ماه بیش‌تر صبر کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده