// شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۲

سرورهای بازی Marvel Heroes یک ماه زودتر از موعد خاموش شد

سرورهای بازی آنلاین Marvel Heroes حدود یک ماه زودتر از تاریخ اعلام شده توسط سازندگان خاموش شد.

استویو گازیلیون اینترتینمنت، که هم‌اکنون به صورت رسمی تعطیل شده است، چندی قبل اعلام کرد که سرورهای بازی F2P و آنلاین Marvel Heroes در ۳۱ دسامبر (۱۰ دی) خاموش می‌شود. با این حال طبق جدیدترین اخبار بازی، به نظر می‌رسد که این استودیو قدرت زنده‌ نگه داشتن بازی Marvel Heroes را تا تاریخ مذکور نیز نداشته و حدود یک ماه زودتر سرورهای بازی را خاموش کرده‌اند.

چندی پیش، مدیر استودیو Gazillion اعلام کرد که بانک‌های مختلف این استودیو را تحت فشار زیادی قرار داده‌اند و این موضوع باعث از بین رفتن سودهای استودیو و اخراج بیشتر کارمندان شده است. در این بین بازیکنان نیز تلاش زیادی برای بازپس‌گیری پول‌های خرج‌شده‌ی خود در بازی کرده‌اند. هم‌اکنون سایت بازی Marvel Heroes و صفحه‌‌ی استیم آن از دسترس خارج شده‌اند و قابلیت دانلود آن نیز دیگر وجود ندارد. بازی Marvel Heroes در سال ۲۰۱۳ برای پی سی عرضه‌ شده بود و نسخه‌ی کنسولی آن نیز با نام Marvel Heroes Omega چندی پیش برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس قرار گرفته بود.

استودیو گازیلیون و کمپانی مارول تاکنون از مشخص کردن دلیل خاموش شدن سرورهای بازی Marvel Heroes سر باز زده‌اند. با این حال آنتونی گالگوس، یکی از کارمندهای باسابقه این استودیو، در مصاحبه‌ای دلیل ورشکستگی استودیوشان را سود پایین‌تر از حد انتظار نسخه‌ی کنسولی Marvel Heroes بیان کرده‌ است. پس از این موضوع شرایط بسیار بدی برای استودیو گازیلیون اینترتینمنت به وجود آمد و باعث رفتن بیش از ۳۰ نفر از اعضای آن شد. با توجه به صحبت‌های آنتونی گالگوس، استودیو گازیلیون از ماه اکتبر لایسنس شخصیت های مارول را از دست داده بود. صحبت‌های آنتونی گالگوس از استودیو گازیلیون اینترتینمنت را در زیر می‌خوانید:

وقتی ما قابلیت ادامه‌ی پروژه را از دست دادیم، آن‌ها داشتند معاملاتی می‌کردند تا مالکیتش را برگردانند. منظور من اینکه دیزنی آدم بده‌ی این داستان است نیست!‌ گازیلیون قراردادی را با مارول داشت و نتوانست به وعده‌هایش عمل کند، پس آن‌ها پروژه را متوقف کردند. این فقط روند کار ما است. اگر به وعده‌هایمان عمل نکنیم پس مارول کار را متوقف می‌کند؛ همین!


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده