نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل Badminton League

Badminton League یک بازی اندروید و آیفون سرگرم‌کننده با محوریت ورزش بدمینتون است. با معرفی بازی همراه زومجی باشید.

برخی ورزش‌ها هستند که تا به امروز بازی‌های زیادی بر اساس آن‌ها ساخته شده‌اند؛ ورزش‌هایی مثل فوتبال که از جمله مطرح‌ترین بازی‌های مرتبط با آن می‌توان به دو سری FIFA و PES اشاره کرد یا ورزش‌هایی مثل تنیس یا ماشین‌سواری که شاهد آثار زیادی با محوریت آن‌ها بوده‌ایم. با این حال در این بین ورزش‌هایی هم هستند که کم‌تر بازی ویدیویی‌ای به آن‌ها پرداخته است. بدمینتون یکی از همین دست ورزش‌ها است که به‌شخصه بازی خاصی را با محوریت آن به یاد ندارم، اما اخیرا بازی Badminton League برای اندروید و آیفون منتشر شده که تجربه جالبی از این ورزش ارائه می‌کند.

بازی اندروید و آیفون Badminton League سعی کرده تا تجربه‌ای ساده ولی جالب از بازی بدمینتون ارائه کند و تا حدود زیادی هم در این راه موفق ظاهر شده است. Badminton League در اصل یک بازی دوبعدی است و شما در زمین مسابقه، فقط در دو جهت عقب و جلو می‌توانید حرکت کنید و باید سعی کنید با جای‌گیری درست، ضربه رقیب‌تان را برگشت بدهید. سه نوع ضربه در این بازی در اختیار شما قرار دارند که ضربه کوتاه، ضربه بلند و یک ضربه قدرتی هستند که هریک در موقعیت خاصی کاربرد دارند. برای مثال ضربه قدرتی تقریبا همیشه تبدیل به امتیاز می‌شود، اما زدن آن کار راحتی نیست و توپ باید ارتفاع مناسبی داشته باشد تا بازیکن شما بتواند به هوا بپرد و ضربه قدرتی را به توپ وارد کند.

badminton league بازی اندروید

گرافیک بازی Badminton League در عین سادگی بسیار زیبا است

در Badminton League شاهد حالت‌های بازی مختلفی هستیم؛ از مسابقات ساده گرفته تا تورنمنت‌ها و مسابقات دونفره. شاید بتوان جذاب‌ترین حالت بازی را همین مسابقات دونفره دانست که در آن دو بازیکن با اتصال به یک وای‌فای می‌توانند با یکدیگر بازی کنند و از یک تجربه رقابتی لذت ببرند. به‌علاوه با شرکت در مسابقات، کاراکتر شما که در ابتدای بازی می‌‌توانید ظاهر وی را شخصی‌سازی کنید، امتیاز تجربه و همچنین پول دریافت می‌کند. با استفاده از امتیاز تجربه می‌توانید قابلیت‌های مختلف شخصیت‌تان را ارتقا دهید و وی را قوی‌تر کنید که این کار باعث می‌شود تا شانس بیش‌تری برای موفقیت در برابر رقبای قوی‌تر داشته باشید. با پول هم می‌توانید تجهیزات جدیدی مثل لباس، کفش یا راکت خریداری کنید که هم جنبه ظاهری دارند و هم مثلا راکت قوی‌تر، شدت ضربات شما را افزایش می‌دهد.

همان‌طور که پیش‌تر هم اشاره کردیم، Badminton League بازی‌ای با گرافیک ساده است. با این حال این مساله به معنی ضعف بصری بازی نیست و سازندگان در عین سادگی، توانسته‌اند بخش‌های مختلف بازی از کاراکتر‌ها گرفته تا زمین مسابقه و آیتم‌های مختلف را به شکلی خوب و زیبا طراحی کنند و جلوه‌های بصری بازی، هرگز توی ذوق نمی‌زند و از طرف دیگر شاهد انیمیشن‌های نسبتا نرمی هم هستیم که باعث می‌شوند حرکات بازیکنان و ضربه زدن‌های آن‌ها، حس و حالی طبیعی داشته باشد. Badminton League همچنین یک بازی رایگان است و به همین دلیل شاهد خرید‌های درون برنامه‌ای در بازی هستیم و افرادی که حوصله صبر کردن برای کسب پول از طریق بازی را نداشته باشند، می‌توانند با استفاده از خرید‌های درون برنامه‌ای پول یا حتی امتیاز XP به‌دست بیاورند.

badminton league بازی اندروید

در مجموع اگر از جمله افرادی هستید که علاقه زیادی به ورزش بدمینتون دارند، تجربه این بازی قطعا برای‌تان لذت‌بخش خواهد بود. از طرف دیگر اگر به دنبال بازی‌ای می‌گردید که بتوانید آن را به صورت دونفره با دوستان‌تان بازی کنید، دانلود بازی Badminton League پیشنهاد می‌شود.

دانلود بازی اندروید و آیفون Badminton League


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده