نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۲

سه نسخه دیگر از مجموعه بازی های Jak and Daxter به پلی‌ استیشن 4 راه می‌یابند

بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی از انتشار بازی‌های Jak II ،Jak III و Jak X: Combat Racing برای کنسول پلی‌استیشن 4 در هفته جاری خبر داد.

اگر نگاهی به کارنامه استودیو نام‌آشنای ناتی داگ بیاندازیم با بازی‌های برجسته زیادی مواجه می‌شویم که ساعت‌ها ما را در دنیای خود غرق کرده‌اند و تجربه‌ی خاطره‌انگیزی را برای‌مان رقم زده‌اند. مجموعه بازی‌های Jak and Daxter یکی از این بازی‌ها است که به لطف دنیای متنوع و جذاب خود توانست تجربه‌ی بی‌نظیری را برای مخاطبان به ارمغان آورد و به موفقیت‌های بسیاری دست یابد. در تاریخ سی و یکم مردادماه امسال اولین نسخه از مجموعه Jak and Daxter به کنسول پلی‌ استیشن 4 راه یافت و حال مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی از انتشار سه نسخه دیگر این مجموعه یعنی بازی Jak II، بازی Jak III و بازی Jak X: Combat Racing به صورت دیجیتالی برای پلی‌استیشن 4 در هفته جاری خبر داده است.

بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی اعلام کرده است که این بازی‌ها در روز چهارشنبه، پانزدهم آذرماه (۶ دسامبر) از طریق فروشگاه پلی‌ استیشن برای کنسول پلی‌استیشن 4 در دسترس خواهند بود و هر سه بازی با رزولوشن 1080p در این کنسول اجرا می‌شوند.

هر کدام از این بازی‌ها برای خرید به صورت جداگانه در دسترس خواهند بود و همچنین می‌توان با صرف هزینه‌ی بیشتری به تهیه‌ی باندل مجموعه Jak and Daxter اقدام کرد که هر چهار نسخه‌ی این مجموعه را در خود جای داده است. شایان ذکر است که این اولین باری است که بازی Jak X: Combat Racing از زمان انتشار آن در سال ۲۰۰۵ برای کنسول دیگری پورت می‌شود.

جای تعجب نیست که کمپانی سونی سه نسخه دیگر این مجموعه را برای PS4 باز می‌گرداند زیرا این کمپانی پیش از این، نسخه اول این مجموعه را به صورت دیجیتالی در دسترس کاربران قرار داده بود. در حال حاضر قیمت باندل و بازی‌های این مجموعه به صورت جداگانه اعلام نشده است ولی با توجه به قیمت ۱۴.۹۹ دلاری نسخه اول بعید نیست که نسخه‌های دیگر این مجموعه با قیمت مشابهی برای فروش در فروشگاه پلی‌استیشن قرار گیرند.

شما می‌توانید تریلر مربوط به باندل بازی‌های این مجموعه برای کنسول پلی‌استیشن 4 را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنیدتماشا در یوتیوب


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده