نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۵

اولین تصویر برنتون توایتز در لایو اکشن سریالی Titans رونمایی شد

کمپانی برادران وارنر اولین تصویر برنتون توایتز در قالب شخصیت رابین در لایو اکشن سریالی Titans (تایتان‌ها) را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) بالاخره اولین تصویر برنتون توایتز در قالب نقش شخصیت رابین در یکی از جدیدترین پروژه‌های کمپانی دی سی یعنی لایو اکشن سریالی Titans (تایتان‌ها) را منتشر کرد. این مجموعه تلویزیونی جدید کمپانی برادران وارنر برای شروع پخش در سال ۲۰۱۸ برنامه‌ریزی شده و قرار است یکی از برنامه‌هایی باشد که به طور اختصاصی از سرویس خدمات دیجیتال مستقیم به مصرف‌کننده یا همان سرویس استریم جدید کمپانی دی‌سی برای مخاطبان و طرفداران پخش می‌شود.

در لایو اکشن سریالی تایتان‌ها بازیگران محبوب و بااستعدادی همچون آنا دیوپ بازیگر سریال 24: Legacy (میراث :۲۴) در نقش کوریاندر یا همان استارفایر، برنتون توایتز بازیگر فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales (دزدان دریایی کارائیب: مرده‌ها قصه نمی‌گویند) در نقش دیک گریسون یا همان رابین، تیگن کرافت بازیگر سریال Home and Away (خانه و دوری) در نقش ریون، مینکا کلی بازیگر فیلم 500 Days of Summer (500 روز سامر) در نقش داون گرنجر یا همان داو، آلن ریچسون بازیگر فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles (لاک‌پشت‌های نینجای نوجوان جهش یافته) در نقش هنک هال یا همان هاوک و لیندزی گورت بازیگر سریال Modern Family (خانواده مدرن) از جمله افرادی هستند که در این پروژه حضور داشته و به ایفای نقش می‌پردازند. 

لباس فوق‌العاده زیبا و جالب رابین توسط طراح لباس معروف و کارکشته که به احتمال زیاد خیلی از شما کارهای او را دیده‌اید یعنی لارا جین شانون طراحی شده است. او در رزومه کاری و حرفه‌ای خود طراحی لباس مخصوص شخصیت‌هایی مانند بلک لایتنینگ (Black Lightning)، آیرون من، فیلم The Jungle Book (کتاب جنگل) و خیلی آثار دیگر را بر عهده داشته است.

بیایید اولین تصویر منتشر شده از برنتون توایتز در قالب شخصیت رابین را با یکدیگر مشاهده کنیم:

Brenton Thwaites as Robin

این سریال لایو اکشن به نویسندگی گرگ برلانتی، آکیوا گلدزمن، جف جانز، سارا شنکتر و تهیه‌کنندگی بخش تلویزیونی کمپانی برادران وارنر، از طریق سرویس دیجیتال جدید کمپانی دی‌سی پخش خواهد شد. سریال Titans یک لایو اکشن درام و ماجراجویی است که یکی از محبوب‌ترین و مهم‌ترین تیم‌های کتاب‌های کامیک را که تا به حال به تصویر کشیده شده‌اند معرفی کرده و مورد بررسی قرار می‌دهد. آکیوا گلدزمن تهیه‌کننده اجرایی سریال‌ Star Trek: Discovery (پیشتازان فضا: اکتشاف) و سریال Underground (زیرزمین)، مدیر و مسئول بخش سرگرمی کمپانی دی‌سی جف جانز توسعه‌دهنده سریال‌ The Flash (فلش) و سریال Arrow (ارو) و همچنین گرگ برلانتی تهیه‌کننده و توسعه‌دهنده سریال Arrow، سریال Legends of Tomorrow (افسانه‌های فردا)، سریال The Flash و سریال Supergirl (سوپر گرل) نویسندگی این لایو اکشن را بر عهده دارند. 

سریال تایتان‌ها داستان گروهی از جوانان را حکایت می‌کند که خیلی زود به قدرت‌های فوق‌العاده خود دست می‌یابند و می‌توان گفت که خیلی زود به دنیای ابرقهرمانان اضافه می‌شوند. این شخصیت‌ها قبلا هر کدام در هر گوشه‌ای از دنیای کتاب‌های کامیک دی‌سی در داستان‌های مختلف آورده شده‌اند. در این سریال که تشکلی از قهرمانان است، دیک گریسون از درون سایه‌ها ظاهر می‌شود و قرار است که نقش رهبر این گروه قهرمانان تقریبا تازه‌کار و نترس را بر عهده بگیرد. این تیم علاوه بر خود دیک گریسون، شامل ریون، استارفایر و خیلی شخصیت‌های دیگر است.

طرفداران دنیای کتاب‌های کامیک دیک گریسون را با نام مستعارش یعنی رابین و شاگرد و همکار بتمن به‌خوبی می‌شناسند. بعد از اینکه پدر و مادر دیک در سیرک و در نمایش هنر بندبازی در ارتفاعات بلند خود کشته شدند، بروس وین قیم و سرپرست قانونی دیک شد و به او هنرهایی را آموزش داد تا بتواند در کنار بتمن با جرم و جنایت مبارزه کند. اما بعد از سالهای زیادی که او همکار وفادار بتمن بود و او را در هر شرایطی کمک می‌کرد، دیک تصمیم گرفت که جایگاه خود را به دور از سایه محبوبیت و معروفیت شوالیه تاریکی پیدا کند. بالاخره او توانست روی پای خود بایستد و مردی مستقل شود. او قرار است به‌عنوان یک رهبر، مربی و به عبارتی یک پدر برای خانواده جدیدش یعنی تایتان‌ها باشد. هنوز معلوم نیست و باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا در این سریال تبدیل گریسون به نایت وینگ نشان داده می‌شود یا قرار است همان رابین باقی بماند.

نظر شما درباره این لایو اکشن سریالی چیست؟ نظرتان درباره لباس جدیدی که برای این بازیگر و شخصیت رابین طراحی شده چیست؟ به نظر شما برنتون توایتز با استعدادهای خود می‌تواند شخصیت رابین را به‌خوبی به صفحه تلویزیون‌های ما بیاورد یا این هم یکی از مواردی می‌شود که باید برای آن افسوس خورد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده