نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸

تریلر هنگام عرضه بازی Seven: The Days Long Gone

استودیو فولز تئوری همزمان با انتشار بازی Seven: The Days Long Gone تریلر سینماتیک جدیدی را برای این بازی نقش‌آفرینی منتشر کرد که دنیای پساآخر‌الزمانی بازی را به نمایش می‌گذارد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو Fool's Theory و کمپانی IMGN.PRO، سازنده و ناشر بازی Seven: The Days Long Gone  تریلر سینماتیک جدیدی را به مناسبت عرضه این بازی نقش‌ آفرینی منتشر کردند که روی دنیای پسا‌آخر‌الزمانی و داستان بازی تمرکز دارد.

بازی Seven: The Days Long Gone یک اثر نقش‌آفرینی سه بعدی با دوربین ایزومتریک است که در جریان آن شما در نقش یک دزد ظاهر خواهید شد. بازیکنان در این بازی باید برای فرار از مکانی به نام «زندان غیرقابل گریز» واقع در جزیره Peh تلاش کنند. در این بازی کنترل کاراکتری با نام تریال به بازیکنان محول می‌شود که به وسیله‌ی عهد باستانی آرتانَک تسخیر شده است و این موضوع باعث به‌وجود آمدن نیروهای خاص در وجود او شده است.

در بازی Seven: The Days Long Gone بازیکنان سفر خود را در دنیای «امپراطوری وترال» آغاز می‌کنند و می‌توانند به طور آزادانه به جستجو و کاوش بپردازند. کاراکتر بازی این قابلیت را دارد که با حرکات پارکور به سطوح مختلف دست پیدا کند که این امر می‌تواند جستجو را برای شما آسان‌ و از همه مهم‌تر لذت‌بخش‌تر کند. به گفته سازندگان نتیجه ماموریت شما می‌تواند سرنوشت انسان‌ها را تغییر دهد و در حین انجام ماموریت خود شما با داستان غنی روبرو می‌شوید که داستان یک خیانت را روایت می‌کند. سرتاسر دنیای این بازی را تکنولوژی مدرن و مرموزی فرا گرفته است که در خرافات‌های تاریکی فرو رفته است.

جکوب روکِز سرپرست تیم توسعه استودیو فولز تئوری درباره این بازی گفته است:

بازی Seven: The Days Long Gone یک اثر نقش آفرینی ایزومتریک سه بعدی است که نحوه تجربه این سبک را دوباره تعریف خواهد کرد. ممکن است در ابتدای امر این‌گونه به نظر برسد که این اثر یک بازی نقش‌آفرینی ایزومتریک سنتی همراه با داستانی درگیرکننده و اکوسیستمی است که به شما و کارهای شما واکنش نشان می‌دهد ولی هدف اصلی ما اضافه کردن چیزهای جدید به این سبک بوده است تا تجربه‌ی جدیدی را برای علاقه‌مندان این سبک رقم بزنیم. سیستم سنگ‌نوردی منحصر‌به‌فرد بازی به شما امکان عبور از موانع عمودی و افقی با هر ارتفاعی را می‌دهد که نهایتا تجربه‌ی گسترده‌ای از کاوش در محیط را فراهم می‌سازد. این مکانیک باعث شد تا دستانمان بیش از پیش باز باشد و خلاقیت بیشتری در خلق مراحل فرعی به خرج دهیم.

بازیکنان در جریان بازی قادر خواهند بود تا برای خارج شدن از زندان از روش‌های مخفی‌کاری یا مبارزه استفاده کرده و ماموریت‌های خود را به اتمام برسانند. علاوه بر این، شخصیت اصلی بازی یعنی تریال را می‌توان به وسیله بروزرسانی‌ها و مهارت‌های جدید شخصی‌سازی کرد. در حال حاضر بازی Seven: The Days Long Gone  از طریق شبکه استیم برای کاربران پلتفرم کامپیوتر در دسترس است.

شما می‌توانید تریلر هنگام عرضه بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنید | تماشا در یوتیوب


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده