// شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

آپدیت بزرگ بازی The Division به زودی منتشر می‌شود

کمپانی Ubisoft اعلام کرد که در تاریخ دو شنبه ۱۳ آذر ماه بروزرسانی بزرگ بازی The Division منتشر می‌شود.

یکی از مواردی که بازی‌های MMO را زنده نگه می‌دارد، آپدیت‌های متنوع و اضافه شدن محتویات مختلف به بازی است و کمپانی یوبی‌سافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر بازی The Division، به تازگی اعلام کرده است که آپدیت بزرگ این بازی در روز دوشنبه ۱۳ آذر ماه (چهار دسامبر) در دسترس قرار می‌گیرد.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، آپدیت بازی The Division حاوی نقشه‌های جدید و حالت‌های مختلف است. اولین حالت بازی، Resistance نام دارد که یک حالت PvE بوده و می‌توان آن را همانند حالت Horde سایر بازی‌های ویدیویی دانست. حالت دوم نیز Skirmish نام دارد که در واقع یک حالت PvP چهار به چهار است که در جریان آن شاهد مبارزات و درگیری‌های نزدیک هستیم.

اما نقشه‌ای که برای بازی The Division در آپدیت 1.8 در نظر گرفته شده است، West Side Pier نام دارد که در سمت چپ منهتن قرار گرفته و هنوز اطلاعات دقیقی از این نقشه منتشر نشده است که شاهد چه المان‌هایی در این نقشه هستیم. جدای از این موارد، دوست داران به جمع‌ آوری اسلحه‌های مختلف می‌توانند اسلحه‌های جدیدی را پیدا کرده و از آن لذت ببرند. اسلحه Big Alejandro LMG، اسلحه Devil and Heel MMR و اسلحه House SMG، اسلحه‌های جدیدی هستند که به The Division اضافه خواهند شد.

همچنین در جریان آپدیت 1.8 شاهد سیستم جدیدی به نام Gear Optimization هستیم که از طریق آن می‌توانید اسلحه و Gearهای خود را ارتقا دهید. از دیگر ویژگی‌های این آپدیت بزرگ نیز می‌توان به تغییراتی روی Dark Zone اشاره کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده