نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۹

اولین تریلر فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom به‌زودی منتشر خواهد شد

آنتونیا بایونا، کارگردان فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom با انتشار تصویری اعلام کرد که اولین تریلر این فیلم در آستانه آماده شدن برای انتشار است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آنتونیا بایونا، کارگردان فیلم دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده (Jurassic World: Fallen Kingdom)، اعلام کرد که اولین تریلر این فیلم مورد انتظار در آستانه آماده شدن برای انتشار است. او با انتشار تصویری در توییتر شخصی خود گفت که تقریبا به انتشار اولین تریلر رسمی این فیلم نزدیک هستیم. این تصویر در واقع صفحه سبز سازمان MPAA است که احتمالا اولین تریلر رسمی فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom با این تصویر آغاز خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Jurassic World: Fallen Kingdom

هفته گذشته تیزر کوتاهی از فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom فاش و خیلی سریع از شبکه‌های اجتماعی حذف شد. در پایان این تیزر کوتاه اعلام شد که اولین تریلر این فیلم قرار است روز پنج شنبه منتشر شود، اما کمپانی یونیورسال خیلی زود این خبر را تکذیب کرد. با این حال، کمپانی یونیورسال تاکنون این تیزر کوتاه را ساختگی ندانسته است و ظاهرا این تیزر درست بوده، اما به اشتباه زود منتشر شده است. با این وجود، هنوز زمان دقیقی برای انتشار اولین تریلر دنباله فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) در دسترس نیست و یونیورسال تاکنون تاریخی را در نظر نگرفته است.

ماه گذشته، کالین ترورو، تهیه‌کننده فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom، تیزری کوتاه از این فیلم مورد انتظار تابستان سال آینده را در صفحه شخصی خود در توییتر منتشر کرد. در این ویدیو کوتاه شاهد بازگشت شخصیت اوون گرادی با بازی کریس پرت، هستیم که در حال نوازش یک بچه رپتور هست. انتظار می‌رود که اولین تریلر فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom هم‌زمان با اکران فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) منتشر شود، اما وب‌سایت Jurassic Outpost که متعلق به طرفداران این مجموعه است، ادعا کرده که اولین تریلر این فیلم قرار است زودتر و احتمالا در روز پنج‌شنبه این هفته و در تاریخ ۷ دسامبر امسال (۱۶ آذر) منتشر شود.

فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom برای اکران در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۱۸ (۱ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. کریس پرت، برایس دالاس هاوارد، جف گلدبلوم، جیمز کرامول، دنیلا پیندا، توبی جونز، ریف اسپال و جاستیس اسمیت از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده کالین ترورو و درک کانلی بوده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده