نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

الیزابت اولسن بازگشتش در فیلم Avengers 4 را تایید کرد

الیزابت اولسن، بازیگر نقش اسکارلت ویچ با انتشار تصویری از بازگشت خود در فیلم انتقام جویان ۴ (Avengers 4) خبر داد.

سرانجام روز چهارشنبه این هفته مارول (Marvel) اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) را منتشر کرد و اولین تریلر این فیلم با استقبال گسترده طرفداران روبه‌رو شد. در این تریلر شاهد صحنه‌های متعددی از این فیلم مورد انتظار بودیم، اما ابرقهرمانان دنیای سینمایی مارول قرار است در فیلم Avengers 4 نیز بازگردند. با این حال، در حال حاضر اطلاعات بسیار کمی در مورد این فیلم وجود دارد و دقیقا مشخص نیست که کدامیک از قهرمانان مارول قرار است در این فیلم حضور داشته باشند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازگشت یکی دیگر از شخصیت‌های فیلم Avengers: Infinity War در قسمت چهارم و بدون عنوان فیلم انتقام جویان (Avengers) تایید و اعلام شده است.

الیزابت اولسن، بازیگر نقش اسکارلت ویچ اخیرا تصویری را در استوری اینستاگرام شخصی خود منتشر و بازگشتش در فیلم Avengers 4 را رسما تایید و اعلام کرد. این تصویر هیچ اطلاعاتی را از این فیلم فاش نمی‌کند، اما جای کبودی روی دست او نشان از یک اتفاق در پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این فیلم می‌دهد که برای او رخ داده است. با این حال، بازگشت تعداد بسیاری از شخصیت‌های فیلم Avengers: Infinity War در فیلم Avengers 4 جای تعجبی ندارد و به‌خصوص که رابطه وندا ماکسیموف و ویژن با بازی پل بتانی، پیشرفت زیادی کرده است و حتی طبق شایعاتی که اخیرا منتشر شده، این دو شخصیت صاحب دوقلو در این فیلم خواهند شد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Avengers 4

با این حال، در گذشته نیز شاهد حوادث مشابه‌ی برای بازیگران حاضر در فیلم‌های مارول بوده‌ایم. شخصیت اسکارلت ویچ به‌همراه شخصیت کوئیک سیلور (برادرش) برای اولین‌بار در فیلم Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران) معرفی و از آن زمان به یکی از شخصیت‌های مهم دنیای سینمایی مارول تبدیل شد. یک سال بعد اسکارلت ویچ در فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) نیز بازگشت و به نظر می‌رسد که این شخصیت حداقل در چهار فیلم دنیای سینمایی مارول قرار است حضور رسمی داشته باشد.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود. کارگردانی دو قسمت آینده فیلم Avengers بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده