نویسنده: حسین سلیمی
// چهار شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

ساخت و توسعه بازی The Culling متوقف شد

استودیو Xaviant، سازنده بازی The Culling اعلام کرد ساخت و توسعه این بازی متوقف شده و دیگر آپدیتی برای این بازی عرضه نمی‌شود.

 The Culling یک بازی ۱۶ نفره آنلاین در ژانر Battle Royale است که توسط استودیو Xaviant ساخته شده است. بازی The Culling از طریق سرویس Xbox Game Preview برای کنسول ایکس‌ باکس وان منتشر شده است. همچنین این بازی سال‌‎های زیادی در دست توسعه بوده و در زمان دسترسی پیش از موعد «Early Access» استیم توانست نتیجه خوبی را به‌دست آورد و برای ماه‌ها بازیکنان زیادی را به خود جذب کند. در همین میان، بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds توانست بازیکنان زیادی را تحت تاثیر قرار دهد و رقیب سرسختی برای بازی The Culling شود. حال به نظر می‌رسد، تیم سازنده دیگر آپدیت جدیدی برای بازی The Culling منتشر نمی‌کند. اما سازندگان این بازی اعلام کردند، سرورهای این بازی همچنان آنلاین خواهند ماند و به فعالیت خود ادامه می‌دهند. 

همچنین، استودیو Xaviant اعلام کرد در حال برنامه ریزی برای یک پروژه جدید هستند و به این نکته اشاره کرده است که تیم سازنده درس‌هایی زیادی را از ساخت بازی The Culling یاد گرفته‌ است و از آن‌ها برای پروژه‌های بعدی استفاده می‌کنند. با این حال اطلاعات زیادی از پروژه بعدی این استودیو در دسترس نیست و هنوز مشخص نیست که آیا این پروژه یک بازی Battle Royale دیگر خواهد بود یا خیر. آخرین بروزرسانی مربوط به این بازی در ماه ژانویه منتشر شد که محتویات آن شامل یک نقشه و رابط‌کاربری جدید بود. همچنین مشکلات مربوط به باگ‌های بازی و سیستم امتیاز دهی آن در این بروزرسانی برطرف شده است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده