نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱

نام تولیدی دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming اعلام شد

طبق اطلاعات منتشر شده، نام و عنوان تولیدی دنباله فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) فاش و منتشر شده است.

سال گذشته، کمپانی مارول و سونی پیکچرز ساخت دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming را برای اکران در تابستان سال ۲۰۱۹ تایید و اعلام کردند. با این حال، در حال حاضر اطلاعات بسیاری کمی از این فیلم مورد انتظار وجود دارد و می‌دانیم که این فیلم قرار است فاز چهارم دنیای سینمایی مارول را آغاز کند. همچنین جان واتس، کارگردان فیلم Spider-Man: Homecoming، برای کارگردانی دنباله این فیلم باز خواهد گشت.  همچنین انتظار می‌رود که کار نوشتن داستان و فیلمنامه دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming نیز بر عهده کریس مک‌کنا و اریک سامرز باشد.

علاوه بر این، ممکن است که شخصیت گوئن استیسی در دنباله این فیلم حضور داشته باشد. اخیرا ویدیوهایی از تست بازیگری چند بازیگر تازه‌کار برای بازی در نقش گوئن استیسی در دنباله بدون عنوان فیلم Spider-Man: Homecoming منتشر شده، اما هنوز صحت و درستی این تست بازیگری رسما تایید و اعلام نشده است و هنوز مشخص نیست که این شخصیت در این فیلم حضور خواهد داشت یا اینکه این افراد تنها به بازی در این نقش علاقه‌مند هستند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نام و عنوان تولیدی این فیلم فاش و اعلام شده است.

Spider-Man: Homecoming

وب‌سایت OmegaUnderground که مدتی پیش زمان شروع فیلمبرداری دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming را اعلام کرده بود، با انتشار خبری اعلام کرد که این فیلم قرار است با عنوان و نام تولیدی «پاییز جرج» (Fall of George) فیلمبرداری و تولید شود. فیلمبرداری و تولید این فیلم از ماه ژوئن سال ۲۰۱۸ (خرداد یا تیر ۱۳۹۷) در استودیو پاین وود آتلانتا آغاز خواهد شد. این نام در واقع اشاره‌ای به سریال Seinfeld (ساینفلد) که یک سریال کمدی سیتکام محبوب و قدیمی است، دارد که پیش از این نیز شاهد اشاره به آن بوده‌ایم. فیلم Spider-Man: Homecoming نیز با نام و عنوان تولیدی «تابستان جرج» (Summer of George) فیلمبرداری و تولید شده بود که در واقع اشاره‌ای به این سریال داشته است. 

این عناوین در واقع نام قسمت‌های سریال Seinfeld است و هنوز نام رسمی دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming تایید و اعلام نشده است و انتظار می‌رود که در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو سال آینده رسما نام این فیلم اعلام شود. با وجود اینکه اطلاعات کمی از این فیلم وجود دارد، اما انتظار می‌رود که تام هالند در نقش پیتر پارکر ملقب به مرد عنکبوتی، زندیا در نقش میشل جونز، جیکوب باتالون در نقش ند لیدز و مریسا تومه در نقش می پارکر، در دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming بازگردند و به ایفای نقش بپردازند.

دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده