نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱

پخش سریال The Office احتمالا از سر گرفته می‌شود

بر اساس گزارش‌ها، به احتمال خیلی زیاد پخش سریال اداره (The Office) مجدد از سر گرفته خواهد شد، اما این بار بدون حضور استیو کارل، این مجموعه به روی آنتن می‌رود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و بر اساس گزارش جدیدی که سایت خبری IGN منتشر کرده است، به نظر می‌رسد که در آینده‌ای نزدیک یعنی در تاریخی نامشخص بین سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹، پخش یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی شبکه NBC یعنی سریال The Office (اداره) مجددا آغاز خواهد شد.

منبع اصلی این خبر سایت خبری TV Line بوده که در گزارش خود عنوان کرده عوامل سازنده در حال کار کردن روی یک فصل جدید هستند که احتمالا این بار داستان این فصل قرار است در شهر اسکرانتون ایالت پنسیلوانیا رخ دهد. بر اساس گزارشی که این سایت خبری منتشر کرده است، تمامی شخصیت‌های جدید و قدیمی که در این مجموعه بودند در فصل جدید سریال The Office هم حضور خواهند داشت؛ علاوه بر اینکه حالا شخصیت‌های داستان ما باید نقل مکان کنند و به جای دیگری بروند. آن‌ها قرار است رئیس جدیدی هم داشته باشند؛ زیرا بر اساس این گزارش به نظر می‌رسد که استیو کارل در این پروژه نقشی نخواهد داشت. البته لازم به ذکر است که شبکه NBC هنوز هیچ بیانیه یا نظری درباره خبری که سایت TV Line منتشر کرده، اعلام نکرده است و هنوز این موضوع قطعی نیست. 

سریال اداره، بازسازی نسخه انگلیسی ساخته کشور بریتانیا است که با همین نام برای دو فصل روی آنتن شبکه BBC Two برای مخاطبان خود پخش می‌شد. بعد از اینکه پخش این سریال در بریتانیا متوقف شد، دو سال بعد یعنی در سال ۲۰۰۵، نسخه آمریکایی آن ساخته شد و به روی آنتن شبکه NBC رفت. در نسخه جدید و بازسازی‌شده سریال The Office بازیگرانی همچون جان کرازینسکی، جینا فیشر، رین ویلسون و میندی کالینگ حضور داشتند. البته استیو کارل هم از همان ابتدا با بقیه بازیگران کار خود را آغاز کرد، اما در فصل هفتم، این مجموعه را ترک کرد و تا پایان با بقیه نماند. در پایان هم لازم به ذکر است که این سریال کار خود را در فصل نهم و در سال ۲۰۱۳ به پایان رساند.

نظر شما درباره این سریال چیست؟ شما هم از افرادی هستید که برای بازگشت این مجموعه تلویزیونی خوشحال هستید و هیجان دارید؟ به نظر شما شبکه NBC به‌زودی این خبر را تایید می‌کند یا کار به همینجا ختم می‌شود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده