// سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۲

بازی لغو شده Rising Thunder به حیات خود ادامه می‌دهد

Radiant Entertainment اعلام کرد که بازی مبارز‌ه ای Rising Thunder در قالب نسخه جدید با قابلیت‌های آنلاین در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

بازی Rising Thunder پس از اینکه در سال ۲۰۱۵ معرفی شد به یکی از آثار محبوب در انجمن‌های بازی‌های مبارزه‌ای تبدیل شد. بازی مذکور در استودیو رادیانت اینترتینمنت (Radiant Entertainment) که توسط بازیکن معروف یعنی Seth Killian و تام و تونی کانن، بنیان‌گذاران مسابقات EVO، تاسیس شده بود، توسعه یافته است. پس از اینکه استودیوی مذکور در سال ۲۰۱۶ به دست رایوت گیمز (Riot Games) خریداری شد، توسعه بازی Rising Thunder پس از گذراندن فاز آلفا، متوقف و لغو شد. حال در جدیدترین اخبار بازی به نظر می‌رسد که این بازی قرار است به حیات خود ادامه دهد.

پس از لغو شدن بازی، طرفداران این بازی به روش‌هایی توانستند به تجربه آن ادامه دهند و سازندگان پس از اینکه از این موضوع باخبر شدند در Reddit بیانیه‌ای را منتشر کردند. سازندگان در اظهارات خود گفتند که قصد دارند نسخه نهایی بازی Rising Thunder را در قالب یک بازی رایگان برای پی سی منتشر کنند. این پروژه که با نام بازی Rising Thunder: Community Edition معرفی شد به گفته سازندگان قرار است به تجربه کاربران بهبود ببخشد. در واقع این بازی نسخه‌ای کامل‌شده از پروژه‌ای است که در قالب آلفا در دسترس کاربران قرار گرفت، اما با وجود برخی ویژگی‌های جدید.

rising thunder

در ابتدا سازندگان حالت آفلاین و چند‌نفره حضوری (لوکال) را به این بازی اضافه کردند. گفتنی است که کاربران برای تجربه این بازی تنها می‌توانند از یک صفحه کلید برای یک بازیکن و یک کنترلر برای کاربر دیگر استفاده کنند. البته سازندگان در این باره گفتند که نرم‌افزار‌های مختلفی برای تجربه بازی به واسطه دو کنترلر وجود دارد که با این بازی سازگاری دارند.

علاوه بر حالت آفلاین، سازندگان اعلام کردند که سروری را به همراه کد منبع آن در بازی در نظر گرفته‌اند که کاربران می‌توانند باری دیگر آن را به طور چندنفره آنلاین تجربه کنند. البته در ادامه به اینکه سرور یاد شده به شکل ابتدایی در بازی تعبیه شده است اشاره و خاطرنشان شده که در‌ آینده کیفیت آن بهبود می‌یابد.

بازی Rising Thunder: Community Edition به وعده سازندگان به طور رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و رایگان خواهد ماند. سازندگان پس از لغو کردن این بازی در گذشته اعلام کردند که دلیل این موضوع توسعه یک بازی جدید است که تا به حال خبری پیرامون آن منتشر نشده است.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده