// سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۸

آپدیت Research بازی Astroneer منتشر شد

استودیو System Era Softworks با انتشار تریلری جدید اعلام کرد که تازه‌ترین آپدیت بازی Astroneer هم‌اکنون در دسترس است.

اگر از طرفداران بازی Astroneer و منتظر محتویات جدید برای آن هستید، این اخبار بازی می‌تواند نظر شما را به خودش جلب کند. استودیو سیستم ارا سافتورکز (System Era Softworks) اعلام کرد که آپدیت v.0.5.0.0 که محتویات زیادی را در خود جای داده است هم‌اکنون برای بازی منتشر شده است.

محتوای جدید که با نام آپدیت Research به این بازی اضافه شده است دو ویژگی‌ چدید به بازی اضافه کرده است که Catalog و Research Chamber نام دارد. اولین ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد که از Byte به‌عنوان پول جدید در بازی استفاده کنند و آن را برای به دست آوردن طرح‌های جدید به کار ببرند؛ در حالی که دومین ویژگی برای پیدا کردن آیتم‌ها در سراسر دنیای این بازی کاربرد دارد. بروزرسانی جدید، برخی بهبود‌ها را در بازی اعمال کرده است که در بخش رابط کاربری (UI) دیده می‌شود. در انتها گفتنی است که بخش آموزشی جدیدی در کنار موسیقی متن تازه بازی به چشم می‌خورد. همچنین آپدیت جدید نشان می‌دهد که بازی به مرحله بعدی توسعه خود یعنی فاز آلفا وارد شده است؛ در حالی که یک‌ سال از عرضه نسخه Early Access آن می‌گذرد.

به مناسبت این موضوع، سازندگان بازی را به مدت کوتاهی با تخفیف در دسترس کاربران قرار داده‌اند. در فروشگاه استیم کاربران پی سی می‌توانند Astroneer را با ۲۰ درصد تخفیف یعنی ۱۵.۹۹ دلار خریداری کنند، در حالی که قیمت رسمی بازی ۱۹.۹۹ دلار است. نسخه ایکس‌ باکس وان این بازی در Xbox Live با ۱۵ درصد تخفیف در دسترس کاربران قرار گرفته، اما در آن سو کاربرانی که اشتراک Xbox Live Gold را در اختیار دارند می‌توانند از تخفیف ۲۵ درصدی آن بهره‌مند شوند.

ضمنا سازندگان تریلر جدیدی نیز برای آپدیت جدید بازی Astroneer منتشر کردند که محتوای یاد شده را به تصویر می‌کشد. در انتهای مطلب می‌توانید ویدیوی جدید را تماشا و دانلود کنید.

Astroneer یک بازی مستقل و ماجراجویی است که در تاریخ ۲۶ آذرماه ۹۵ (۱۶ دسامبر ۲۰۱۶) به شکل Early Access منتشر شد و در دسترس کاربران کامپیوتر و Xbox One قرار گرفت. برای اطلاع بیشتر می‌توانید به صفحه استیم آن مراجعه کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده