// سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

بازی Watch Dogs را به رایگان تجربه کنید

با تصمیم کمپانی یوبی‌سافت بازی Watch Dogs به جمع بازی‌های رایگان رویداد Happy Playdays پیوست.

معرفی بازی Watch Dogs در سال ۲۰۱۲ باعث شد تا این ساخته جدید کمپانی Ubisoft و استودیو Ubisoft Montreal که بر پایه هکتیویسم ساخته شده، به یکی از مورد‌انتظار‌ترین بازی‌ها تبدیل شود. با این حال این بازی آنطور که باید و شاید به دلایلی همچون افت گرافیک در محصول نهایی، ضعف‌هایی در گیم‌پلی، داستان و پروتاگونیست و برخی مشکلات فنی نتوانست منتقدین را جذب کند. با این حال بازی مذکور مورد استقبال گسترده مخاطبین قرار گرفت و رکورد پر‌فروش‌ترین بازی یوبی‌سافت در روز اول را به خود اختصاص داد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی و در حالی که در حدود سه سال از انتشار بازی Watch Dogs می‌گذرد، کمپانی یوبی‌سافت تصمیم گرفته تا در قالب رویداد Happy Playdays امکان تجربه رایگان این بازی را برای دارندگان پلتفرم پی سی فراهم کند.

بازی Watch Dogs تنها اثری نیست که کمپانی یوبی‌سافت به صورت رایگان در دسترس کاربران سرویس Uplay قرار داده است. اوایل ماه جاری این کمپانی اعلام کرد که به مناسبت فصل تعطیلات بازی‌های Assassin’s Creed IV: Black Flag و World in Conflict بدون پرداخت هزینه قابل دریافت هستند. بازی World in Conflict در سال ۲۰۰۷ روی پلتفرم پی سی عرضه شد. این بازی نه تنها در هفته اول انتشار صدر‌نشین جدول فروش آمریکا، آلمان و استرالیا بود، بلکه مورد تحسین وب‌سایت‌هایی همچون Gamespot قرار گرفته و جوایز مختلفی از جمله بهترین بازی استراتژی نمایشگاه E3 2007 را از منتخب منقدین بازی به دست آورد. بازی Assassin's Creed IV: Black Flag که به مناسبت ۱۰ سالگی سری Assassin's Creed در رویداد Happy Playdays قرار گرفته است، در سال ۲۰۱۳ به عنوان ششمین بازی اصلی این سری منتشر شد. این بازی که با ۱۱ میلیون نسخه فروش یکی از موفق‌ترین بازی‌های ۲۰۱۳ است، دارای ویژگی‌های مثبتی همچون گرافیک پیشرفته، نبرد‌های دریایی عالی و ماموریت‌های جانبی متعدد است.

علاقه‌مندان به دریافت رایگان سه بازی Assassin's Creed IV: Black Flag ،World in Conflict و Watch Dogs می‌توانند به صفحه مربوطه در وب‌سایت رسمی کمپانی یوبی‌سافت مراجعه کرده یا از طریق سرویس Uplay اقدام کنند. رویداد Happy Playdays از ساعت ۱۷:۳۰ روز گذشته آغاز شده و تا ساعت ۱۳:۳۰ روز شنبه ادامه خواهد داشت.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده