نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

تاریخ اکران چند اثر جدید کمپانی Paramount Pictures مشخص شد

کمپانی پارامونت پیکچرز به‌تازگی تاریخ اکران چند مورد از آثار جدید خود مانند قسمت جدید GI Joe و Micronauts را به طور رسمی اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و در گزارشی جدید، تاریخ اکران چندین پروژه‌ای که سال گذشته در اتاق نویسندگان دنیای سینمایی هاسبرو (Hasbro Cinematic Universe) توسط کمپانی Paramount Pictures راه اندازی و معرفی شده بود، در جدول زمانی اکران فیلم‌های این کمپانی تنظیم شده است.

اول از همه به سراغ محبوب‌ترین آنها یعنی نسخه جدید فیلم GI Joe (جی آی جو) می‌رویم که براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته قرار است در تاریخ ۲۷ مارس ۲۰۲۰ (۸ فروردین ۱۳۹۹) اکران شود. براساس این گزارش به نظر می‌رسد که پروژه اکرانی بعدی کمپانی پارامونت فیلم Micronauts (مایکروناتز) است که طبق برنامه ریزی در تاریخ ۱۶ اکتبر ۲۰۲۰ (۲۵ مهر ۱۳۹۹) اکران خواهد شد. علاوه بر این دو اثر، پروژه دیگری هم وجود دارد که کمپانی پارامونت با همکاری کمپانی هاسبرو قصد ساخت آن را دارند که هنوز هیچ نام و نشان رسمی‌ای ندارد؛ این اثر قرار است در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۲۱ (۹ مهر ۱۴۰۰) روی پرده سینماها به اکران عموم دربیاید. بعد از همه هم نوبت به فیلم Dungeons & Dragons (سیاه چاله‌ها و اژدهایان) می‌رسد؛ با اینکه این اثر هیچ ارتباطی با دنیای سینمایی Hasbro ندارد اما یکی از دارایی‌های این تیم محسوب می‌شود. در آخر هم فیلم Dungeons & Dragons برای اکران در تاریخ ۲۳ جولای ۲۰۲۱ (۱ مرداد ۱۴۰۰) برنامه ریزی شده است.

چندی پیش هم اعلام شده بود که قرار است مجموعه فیلم جدیدی تولید شود که پایه‌های اصلی و بنیادی آن توسط دنیای سینمایی هاسبرو بنا نهاده می‌شود، این پروژه‌ها آثاری هستند که بالاتر هم به تاریخ اکران آنها اشاره شده است؛ آثاری مانند فیلم جی آی جو و همچنین فیلم مایکروناتز. اما در کنار این دو پروژه، فیلم‌های دیگری هم به‌تازگی اعلام شده‌اند که عبارتند از Visionaries (خیال پردازها)، M.A.S.K. (ماسک) و ROM: SpaceKnight (رم: شوالیه فضایی). در این گزارش همچنین بیان شده که این دو کمپانی با همکاری یکدیگر قرار است اثری تولید کنند که تمامی شخصیت‌های ذکر شده بالا مثل رم، ماسک، خیال پرداز‌ها و... در آن حضور داشته باشند. همچنین اعلام شده که کمپانی پارامونت و آلسپارک پیکچرز (Allspark Pictures) که بخش فیلمسازی استودیو هاسبرو است، وظیفه تهیه و تولید تمامی آثار مذکور را برعهده دارند.

سری فیلم G I Joe تا به امروز ۲ اثر موفق را از خود به جای گذاشته است. یکی از این آثار فیلم G.I. Joe: Rise of Cobra (جی. آی. جو: ظهور کبرا) بود که در سال ۲۰۰۹ به روی پرده اکران رفت و توانست درآمدی بالغ بر ۳۰۲ میلیون دلار داشته باشد. دیگری هم فیلم G.I. Joe: Retaliation (جی. آی. جو: تلافی) بود که به دنبال قسمت اول و در سال ۲۰۱۳ روی پرده نقره‌ای سینماها رفت و در طی مدت زمان اکران خود توانستد درآمدی بالغ بر ۳۷۵ میلیون دلار را از باکس آفیس به دست آورد. از طرف دیگر مایکروناتز هم در واقع یک اسباب بازی بود که خط تولید آن ابتدا در ژاپن قرار داشت و در همان آغاز کار، ابتدا با نام Microman (مایکرومن) تولید می‌شد. با این حال بعد از مدتی کمپانی مگو تویز (Mego toys) خط تولید این اسباب بازی را برای ساکنان آمریکا در اختیار گرفت. این شخصیت‌ها بعد از مدتی در کتاب‌های کمیک کمپانی مارول شرکت کردند و به عنوان مبارزان سایز اتمی به فعالیت پرداختند.

سال گذشته در طی خبری اعلام شده بود که کارگردان فیلم Goosebumps یعنی راب لترمن قرار است کارگردانی فیلم Dungeons & Dragons را برعهده داشته باشد و از طرف دیگر هم اعلام شد که عوامل سازنده با انسل الگورت بازیگر فیلم Baby Driver (بیبی درایور) در مذاکره هستند تا او را برای بازی در این اثر به تیم بیاورند. حال باید صبر کنیم و ببینیم که این دو تا انتها با این پروژه می‌مانند یا بر اثر رخ دادن برخی اتفاقات ارتباط خود را قطع خواهند کرد. داستان این بازی نقش آفرینی یک بار در سال ۲۰۰۰ با همین نام و با کارگردانی کورتنی سولومون اقتباس شد و به روی پرده‌های سینما رفت اما آنطور که باید و شاید از طرف مردم استقبال نشد و عملکرد ضعیفی را از خود در سینما نشان داد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده