// سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸

امکانات جدیدی به نسخه نهایی بازی PUBG اضافه می‌شود

بازی PlayerUnkown’s Battlegrounds در تاریخ ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر) روی پلتفرم پی سی از حالت دسترسی پیش از موعد خارج و نسخه نهایی آن به همراه برخی ویژگی‌های جدید منتشر می‌شود.

حتما می‌دانید که بازی PlayerUnkown’s Battlegrounds در حال حاضر به صورت دسترسی پیش از موعد (Early access) برای پلتفرم پی سی از طریق استیم و همچنین از طریق برنامه Xbox Game Preview برای کنسول ایکس باکس وان در دسترس قرار دارد که با استقبال بسیار خوبی نیز مواجه شده است. با توجه به اعلام قبلی استودیو Bluehole، سرانجام نسخه نهایی بازی PUBG (نسخه 1.0) در تاریخ ۲۹ آذر برای کاربران پی سی منتشر خواهد شد تا بازی از حالت دسترسی پیش از موعد خارج شود. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو بلوهول از اضافه شدن برخی امکانات جدید و پر کاربرد به نسخه نهایی بازی PUBG خبر داده‌ است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

استودیو بلوهول از همکاری با Minkonet (کمپانی نرم‌افزاری کشور کره جنوبی) برای اضافه شدن قابلیت‌های 3D Replay و Killcam به بازی PUBG خبر داده است و تاریخ انتشار بروزرسانی را همزمان با عرضه نسخه نهایی (نسخه 1.0) این بازی روی پلتفرم پی سی اعلام کرده است. 

قابلیت 3D Replay به بازیکنان اجازه می‌دهد تا پس از کشته شدن در یک مسابقه، بتوانند بازی دیگر بازیکنان آن مسابقه را تماشا کنند. این ویژگی بسیار مناسب کسانی است که به استریم بازی PUBG می‌پردازند و با استفاده از این قابلیت می‌توانند ویدیوهای جالب‌تری از بازی را استریم کنند. طبق اعلام کمپانی Minkonet، آنها قابلیت 3D Replay بازی PUBG را با استفاده از آخرین تکنولوژی‌های خود طراحی کرده‌اند تا کمترین میزان تاخیر و افت سرعت را داشته باشد.

اما قابلیت Killcam همانند دیگر بازی‌های سبک شوتر به بازیکنان اجازه می‌دهد تا پس از کشته شدن با استفاده از دوربین سینمایی بازی، صحنه کشته شدن خود توسط دیگر بازیکنان را تماشا کنند. این ویژگی به بازیکنان کمک می‌کند تا نحوه جایگیری و حرکات دیگر بازیکنان را آنالیز و بررسی کنند. همچنین کمپانی Minkonet مدعی شده است که قابلیت Killcam که برای بازی PlayerUnkown’s Battlegrounds طراحی کرده است، زاویه دید به مراتب بزرگتری نسبت به دیگر بازی‌های حال حاضر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

PUBG

پیتر کیم، مدیر عامل کمپانی Minkonet در مورد توسعه این ویژگی‌ها برای بازی PUBG طی اظهار نظری، این چنین اعلام کرده است:

برای توسعه قابلیت پخش و بازپخش ویدیویی بازی PUBG در سبک بتل رویال، جهان باز و آنلاین که دارای نقشه وسیعی است و اشیا و آیتم‌های بسیار زیادی در گوشه و کنار آن قرار دارد، با چالش‌های فراوانی روبرو بودیم. اما ما می‌دانستیم انتظارات طرفداران برای اضافه شدن این ویژگی‌ها بسیار بالاست، بنابراین از ابتدای همکاری با استودیو Bluehole تا پایان کار، در کنار اعضای این استودیو قرار گرفتیم تا دست به خلق قابلیتی بزنیم که تاکنون بازیکنان نظیر آن را تجربه نکرده باشند. من معتقدم پس از اضافه شدن این قابلیت‌ها به بازی، بازیکنان صحنه‌های شگفت‌انگیز بازی را از دست نخواهند داد و محتوای ویدیویی بیشتر و با کیفیت‌تری را به اشتراک خواهند گذاشت.

در پایان همانطور که گفته شد، بازی PlayerUnkown’s Battlegrounds سرانجام در تاریخ ۲۹ آذر روی پلتفرم پی سی از حالت دسترسی پیش از موعد خارج و نسخه نهایی (نسخه 1.0) آن منتشر خواهد شد. همچنین به همراه انتشار نسخه نهایی، قابلیت 3D Replay و Killcam نیز به بازی اضافه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده