// سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲

بازی Pac-Man Championship Edition 2 برای نینتندو سوییچ پورت می‌شود

کمپانی Bandai Namco اعلام کرد که بازی Pac-Man Championship Edition 2 به همراه نسخه پلاس‌ برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

نسخه جدید بازی Pac-Man قرار است به‌زودی برای کنسول نینتندو سوییچ پورت شود. کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) اعلام کرد که بازی Pac-Man Championship Edition 2 و +Pac-Man Championship Edition 2 در زمستان سال جاری برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

بازی Pac-Man Championship Edition 2 پیش از این در سال ۲۰۱۶ میلادی برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و  پی سی منتشر شده بود. این بازی با محتویات جدید و گیم‌پلی روان قصد دارد حال‌و‌هوای نسخه آرکید و کلاسیک این مجموعه را به کاربران القا کند.

Pac-Man Championship Edition 2 یک بازی تک‌نفره است که در آن شاهد حالت‌های Score Attack، Adventure و ‌Big Boss Battle هستیم که قصد دارند روند این بازی را جذاب‌تر کنند. سبک بازی همانند نسخه قبلی آن یعنی Pac-Man Championship Edition است اما با این تفاوت که کاربران برای اتمام آن باید استراتژی جدی‌تری را پیاده کنند.

نسخه دیگر این بازی یعنی +Pac-Man Championship Edition 2 با داشتن حالت چندنفره محلی (لوکال) قصد دارد بازی را از حالت تک‌نفره خارج کند و یک روند دونفره را برای کاربران به ارمغان بیاورد. کاربران با استفاده از جوی‌کان‌ها می‌توانند در حالت دونفره برای کسب بیشترین امتیاز با یکدیگر رقابت کنند.

دو نسخه یاد شده از بازی Pac-Man Championship Edition 2 در تاریخ ۳ اسفند ماه (۲۲ فوریه ۲۰۱۸) برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شوند. برای آشنایی بیشتر با این بازی در ادامه می‌توانید تریلر آن را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده