// سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

آپدیت کریسمس بازی Friday the 13th: The Game منتشر شد

جدیدترین آپدیت بازی Friday the 13th: The Game با آیتم‌ها و رویداد‌های کریسمس برای کاربران PS4 و کامپیوتر منتشر شد.

آخرین آپدیت بازی Friday the 13th: The Game هم اکنون برای کاربران پلی ‌استیشن 4 و  پی سی در دسترس است و به‌زودی برای ایکس‌ باکس وان نیز منتشر می‌شود. محتوای یاد شده در خود ویژگی‌هایی جدیدی را جای داده است که در کنار آیتم‌هایی به مناسبت کریسمس و سال‌ نو ‌میلادی به این بازی ترسناک و حالت‌بقا اضافه شده است.

بازی مذکور که از مجموعه محبوب و قدیمی Friday the 13th توسعه یافته است، هم‌اکنون دارای بخش آفلاین است و کاربران می‌توانند در این بخش به تمرین بپردازند و مهارت‌های خود را افزایش دهند. در حالت Offline Play شما می‌توانید در جایگاه کاراکتر قاتل یعنی Jason Vorhees در بازی حضور پیدا کنید یا اینکه هدایت یکی از کاراکتر‌های معمولی آن را بر عهده بگیرید و با دیگر بات‌ها به تجربه حالت آفلاین آن بپردازید. گفتنی است که می‌توانید درجه سختی بات‌ها را از آسان، متوسط و سخت انتخاب کنید و نقطه حضور آنها را در نقشه نیز مشخص کنید.

علاوه بر حالت آفلاین، ظرفیت لول بازیکنان از سطح ۱۰۱ به ۱۵۰ ارتقا یافت و کاربران می‌توانند با افزایش لول خود به محتوایی همچون آیتم‌های ظاهری برای کاراکترها‌، دو حرکت کشنده جدید و آیتم‌هایی برای جیسون، دست پیدا کنند. سازندگان از محتوای دیگری که کاربران قرار است از طریق افزایش لول به دست آورند، در آینده رونمایی خواهند کرد.

در مورد محتوای کریسمس باید گفت که سازندگان رویدادی را برای آن در نظر گرفته‌اند که در دو هفته برگزار می‌شود. از امروز تا ۲ دی ماه (۲۳ دسامبر) شانس کاربران برای به دست آوردن پِرک‌های Rare و Epic افزایش می‌یابد. در حالی که رویداد اول تنها شش روز برگزار می‌شود پس از آن در تاریخ ۲ دی ماه، دو رویداد دیگر انتظار شما را می‌کشد. اولین رویداد که تا تاریخ ۶ دی ماه (۲۷ دسامبر) برگزار می‌شود، شانس شما را برای پیدا کردن نوار‌های Pamela و Jarvis افزایش می‌دهد. دومین رویداد آن نیز که تا ۱۲ دی ماه (۲ ژانویه) برگزار می‌شود مقدار دریافت CP شما را دوبرابر می‌کند البته این فرآیند شامل مقدار CP که از لول‌آپ شدن دریافت می‌کنید، نمی‌شود.

در آخرین گزارشی که سازندگان منتشر کرده‌اند، ۱.۸ میلیون نسخه از بازی Friday the 13th: The Game به فروش رفته است. برای اطلاع از خبر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید. برای آشنایی بیشتر با این بازی در ادامه می‌توانید یکی از تریلر‌ های آن را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده